Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[All] Ceramizer Auto-Repair  
Autor Wiadomość
rebel 
Nowy klubowicz

Nadwozie: Sedan
Imię: Adi
Wiek: 30
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 17
Skąd: Kraków


Wysłany: 2009-07-28, 22:52   

Oleju je sporo, dokładnie nie jestem w stanie określić ale koło 1,5-2l/1000km. Wymieniane były uszczelniacze na zaworach. Mechanik twierdzi że bierze tyle oleju i dymi przez zużyte turbo bo "bajpas(?)" nie pracuje prawidłowo.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
kdabro10 
Nowy klubowicz

Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 9


Wysłany: 2009-07-31, 18:23   

Dzisiaj zalałem silnik Ceramizerem.
Przebieg licznikowy 346126km. Jak na razie zgodnie z instrukcją preparat został walany do rozgrzanego silnika. Na wolnych obrotach popracował sobie ok 20 min. W weekend pradopodobnie zrobię ok 250 km więc powinno byś już coś"widać" po pracy silnika. Mam nadzieję że 60 zł nie zostało wyrzucone w błoto.
O dalszych postępach będę się starał informować na bierząco.
Kompresję silnika podawałem we wcześniejszych postach. Po ok 2000 km znów zrobię pomiary i podam je do wiadomości klubowiczów.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-08-17, 10:34 ]
Witam,
Zrobiłem parę kilometrów i chcę podzielić się moimi spostrzeżeniami po zalaniu ceramizera:


Przebieg licznikowy samochodu to 347400.
Zużycie paliwa bez zmian.
Zużycie oleju ok 1/3 mniejsze. ( Może dlatego że prawie cały czas jechałem w trasie i starałem się jechać bardzo delikatnie w okolicach 90 do 110km/h)
Zapalanie zimnego silnika - bez zmian
Ciepły silnik zapala lepiej - praktycznie po bardzo krótkiej pracy rozrusznika silnik zapala :-)
Wydaje mi się że w czasie jazdy silnik pracuje bardziej miękko ( jest to jakaś poprawa)
Po dłuższym postoju po odpaleniu silnika przez chwilę słychać było szklanki. Teraz nie zaobserwowałem tego efektu.
Komrpesji silnika jeszcze nie sprawdziłem. Jeśli okaże się że choć trochę się poprawiła to zakupię drugą dawkę :-)
 
 
tryk 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Imię: Patryk
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 28
Skąd: Grudziądz


Wysłany: 2009-10-25, 09:01   

Witam!!!
Zastosowałem ceramizer do układu wspomagania. Rok temu zatarła mi się pompa - na własne życzenie, gdyż wlałem syntetyczny płyn do wspomagania (przejechałem na nim tylko 10 km, ale wystarczyło, po tygodniu było po pompie). Wymieniłem pompę na nową, typu "no <ok> name", które podobno sprawdzają się w autach koncernu VW/AUDI. Nowa pompa po tygodniu zaczęła piszczeć. Wymieniłem ponownie płyn (zielony FEBI) i piszczenie nasiliło się. Chcę dodać, że przez cały czas na nowej pompie wspomaganie (mimo tego okropnego jęku/pisku) pracowało lekko. Miałem wybór: znowu kupić pompę (koszt z wymianą i płynem to około 600 PLN) albo zaryzykować ceramizer za 60 PLN. Wlałem ceramizer i NIE ŻAŁUJĘ!!! wlałem preparat i wg instrukcji na włączonym silniku kręciłem kierownicą w lewo i prawo do oporu. Od razu zauważyłem poprawę. Po 200 km pompa ucichła. Od wymiany przejechałem 6000 km i nadal wszystko ok.
Reasumując: polecam ceramizer do układów wspomagania!!!
<ok>
 
 
Dario152 
Audi 80 Fan


Silnik: AAZ
Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 42


Wysłany: 2009-10-30, 20:04   

Uwaga ,uwaga !! .Wlałem a raczej wcisnąłem ten cudowny lek , na słabe ciśnienie itp.ceramizer!!. Napiszę od początku: Nagrzałem silnik zgodnie z instrukcją, wcisnąłem to ,,cudo'', uruchomilem silnik i czekam 15 minut. Po 15 minutach w trasę (trzeba zgodnie z zaleceniem przejechać minimum 200km.)pojechałem ze Szczecina do Płot (80km.) i z powrotem . Oczywiście prędkość regulaminowa do 65km/h, po ujechaniu okło 50km. na wolnych obrotach kontrolka oleju śpi i brzęczyk też.Myslę sobie dobra nasza. Po drodze wszyscy z tyłu mrugają ,myśle co tam . Przez CB koleś mówi do mnie : kolego ta Audica jest w agoni , jedziesz na złomowisko ? :lol: .Co miałem odpowiedziedzieć ,ano do głowy przyszło mi błyskawicznie : kolego testuję taki wynalazek i nie mogę jechać powyżej 65km/h. I jadę dalej za mną napierw kupa dymu z tłumika i potężny sznur samochodów :mrgreen: .Po dojechaniu do Płot kontrolka nadal śpi i brzeczyk razem z nią. Zacieram ręce , myśle rewelacja, i wracam do Szczecina. Po Szczecinie nikt za mną nie chciał jechać (dymiło jak przed wymianą turbiny). Ze Szczecina do domu (40km.) Pod Domem uradowany już obliczam koszty ile zaoszczedzilem bez roboty panewek :lol: .
Rano odpalam jadę do Szczecina i jakoś nie mogę sie odważyć jechać szybciej niż owe 65km/h. Myślę sobie :co tam niech sie lepiej ,,wyceramizuje'' Gęba mi sie śmieje od ucha do ucha, Inni patrzą na mnie jak na wariata,bo wszędzie korki prze świętem zmarłych ,a tu jakiś dureń się cieszy :lol: . I tu nagle ciach ! kontolka oleju się obudziła a za nią brzęczyk. Tu należy się bardzo dużo cenzury, a ten co to wymyślił ma tyle mięsa w ,,D'' że mogą mu pozazdrościć pewne grupy :mrgreen: Oczywiście cały :evil: Zjechałem na bok zatrzymałem i tu nagle z radia jak na ironię leci piosenaka :Jak sie masz kochanie, nie muszę opisywać co wtedy mówiłem ,bo każdy się domyśla. :-P . I tak to stary facet dał się nabrać na reklamę cudu. A owszem był (Cud) Cudownie zostałem prze producenta Ceramizera zrobiony w trąbę. Ludziska wystrzegajcie się cudownych leków uzdrawiajacych silnik, jak coś umiera to i kadzidło mu nie pomoże . 05.11.2009 . mój silnik idzie na warsztat.
Darek
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
spiczi 
100% klubowicza



Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 1986
Skąd: RBR/RZ


Wysłany: 2009-10-30, 20:24   

Tylko czy warsztat teraz da rade :?: Kiedyś czytałem o tym i podobnych wynalazkach (może nawet w tym temacie), ze ten ceramizer jakoś wpływa na elementy trące i później jest problem z szlifowaniem i innymi obróbkami. Ty niby bedziesz zmieniał panewki, ale napewno ceramizer został na wale i bedzie miał kontkat z panewkami. W dodatku jak sie nie myle to pisze tam, że nie wolno go wlewac przez bodjarze 2 tys po remoncie silnika. (Kiedys czytałem ze gosc nalał po remocnie bo chciał uszczelnić silnik i zatarły sie panewki. :-? Nie chce straszyc. Poprostu napisałem to co kiedys przeczytałem.
_________________
Salon światła LED - Rzeszów ul. Torowa 2

Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
 
 
 
Dario152 
Audi 80 Fan


Silnik: AAZ
Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 42


Wysłany: 2009-10-31, 15:23   

w instrukcj tego ,,cuda'' niema nic o 2tys. km. Tam nawet zalecają to cudo do nowych silników :shock: . Cenzura,cenzura ,cenzura. :evil: .Ale z tym co piszesz o szlifowaniu walu i obróbce może być prawdą.Jewdnak ja po przetestowaniu tego g.... ,nie wierzę że to coś mogło zrobić wałowi.Ten Ceramizer to po prostu jest wielka lipa. Teraz wiem dlaczego producent zaleca jazdę 200km, szybkością do 65km/h. Poprostu przy tak wolnych obrotach , kontrolka i brżeczyk nie zadziałają. Ja gdy wyłączę silnik po zapaleniu kontrolki i ponownie go uruchomię też kontrolka i brzęczyk śpi. Mechanik powiedział mi że po wysokich obrotach gdy zdejmę nogę z gazu maleje cisninie i trzeba trochę poczekać aż pompa go podbije do momentu zgaśniecia kontroli. Tak jest w przypadku gdy silnik ma małe cisnienie oleju. Sprawdzałem co powiedział i ma racje. po wysokich obrotach nie puścilem energicznie pedalu gazu tylko przytrzymałem chwilę na 2tyś. obrotów i kontrolka się nie zapala.

Darek
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 77
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-09-15, 21:44   

Wlewał ktoś już jakiś "złoty środek" do szumiącej skrzyni biegów ?
(u mnie prawdopodobnie szumi mechanizm różnicowy)
Nie wiem czy warto wiec może ktoś testował
 
 
tomek1982 
100% klubowicza



Imię: Tomasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1511
Skąd: Marki


Wysłany: 2011-09-15, 22:56   

tomastepa napisał/a:
Wlewał ktoś już jakiś "złoty środek" do szumiącej skrzyni biegów ?
(u mnie prawdopodobnie szumi mechanizm różnicowy)
Nie wiem czy warto wiec może ktoś testował


nie liczył bym na uzdrowienie zlotym srodkiem czy to skrzyni czy silnika z ciekawosci pare lat wstecz testowalem to na starym gracie nie pomaga zadna mikstura .
proste i logiczne jezeli silnik czy skrzynia jest zjechana przez lata jazdy autem wydarte i wyrobione to nie liczyl bym ze plyn to naprawi
daj sobie spokoj jezdzij az padnie ci skrzynia i wymien na druga uzywke .
to ze wyje nie znaczy ze ci zaraz padnie rownie dobrze pojezdzisz jeszcze pare lat nawet a moze i do trupa audi
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
LU CASH
[Usunięty]



Wysłany: 2011-09-15, 23:06   

Dario152 napisał/a:
Ludziska wystrzegajcie się cudownych leków uzdrawiajacych silnik, jak coś umiera to i kadzidło mu nie pomoże


Jestem tego samego zdania.

Nie warto :-|
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 77
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-10-05, 21:44   

tomek1982 napisał/a:
tomastepa napisał/a:
Wlewał ktoś już jakiś "złoty środek" do szumiącej skrzyni biegów ?
(u mnie prawdopodobnie szumi mechanizm różnicowy)
Nie wiem czy warto wiec może ktoś testował


nie liczył bym na uzdrowienie zlotym srodkiem czy to skrzyni czy silnika z ciekawosci pare lat wstecz testowalem to na starym gracie nie pomaga zadna mikstura .
proste i logiczne jezeli silnik czy skrzynia jest zjechana przez lata jazdy autem wydarte i wyrobione to nie liczyl bym ze plyn to naprawi
daj sobie spokoj jezdzij az padnie ci skrzynia i wymien na druga uzywke .
to ze wyje nie znaczy ze ci zaraz padnie rownie dobrze pojezdzisz jeszcze pare lat nawet a moze i do trupa audi


Jak narazie pomogła dodatkowa warstawa wyciszająca podłogę przedniej częsci auta - nastała cisza ;-)
Ciekawe ile skrzynia wytrzyma. Mam już 2ga z pewnego źrudła zamówioną
 
 
tomek1982 
100% klubowicza



Imię: Tomasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1511
Skąd: Marki


Wysłany: 2011-10-05, 22:39   

u mnie siedzi juz druga skrzynia zakupiona z Poznania od pewnego allegrowicza przy predkosci powyzej 80 jak puszcze gaz slychac delikatne wycie skrzyni jezdze juz tak ok 2 lat i nic sie nie zmienia
 
 
 
zackone88 
Audi 80 Fan


Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: Zabrze


Wysłany: 2011-12-17, 19:12   

tomek1982 napisał/a:
tomastepa napisał/a:
Wlewał ktoś już jakiś "złoty środek" do szumiącej skrzyni biegów ?
(u mnie prawdopodobnie szumi mechanizm różnicowy)
Nie wiem czy warto wiec może ktoś testował


nie liczył bym na uzdrowienie zlotym srodkiem czy to skrzyni czy silnika z ciekawosci pare lat wstecz testowalem to na starym gracie nie pomaga zadna mikstura .
proste i logiczne jezeli silnik czy skrzynia jest zjechana przez lata jazdy autem wydarte i wyrobione to nie liczyl bym ze plyn to naprawi
daj sobie spokoj jezdzij az padnie ci skrzynia i wymien na druga uzywke .
to ze wyje nie znaczy ze ci zaraz padnie rownie dobrze pojezdzisz jeszcze pare lat nawet a moze i do trupa audi



Jestem tego samego dania nie warto!! testowałem efekt a 50 czy 60 zł lepiej dołożyć do remontu silnika lub paliwka i śmigać aż padnie na amen.
_________________

 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PICEK1 
Rodem z Inglostadt



Imię: Artur
Pomógł: 13 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 416
Skąd: Opolskie


Wysłany: 2012-01-08, 17:25   

To co producent pisze,hmmmm,brzmi to pięknie,fachowo,z jakimiś potwierdzeniami.
Parę lat wstecz zakupiłem do fiata Tipo 1.4. Pierwsze wrażenia na wypasie,silnik równiejszy,płynniejszy.Odpalał szybciej,bez problemu,kręcił mniej ociężale.Ale......po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wskazówka temperatury mocno szła w górę,to niby efekt "wcierania" ale już po 3 tysiącach kilometrów okazało się że nie mam oleju w silniku,tak jak brał do 1.5L na 10 tyś,km,,,to po zastosowaniu brał już ponad 4L na 10tyś.km....także ja odradzam,,,potem już dolewałem motodoctora,hehe
 
 
 
keczy 
Władca pierścieni



Silnik: 6A
Imię: Michał
Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 692
Skąd: Łowicza centrum


Wysłany: 2012-04-07, 17:35   

Dario152, ceramizer nie nadaje sie do tak zniszczonych jak Twoj silnik ktory ewidentnie nie zyl juz przed zalaniem go ceramizerem :!: Ceramize nie naprawi Ci zjechanych do granic mozliwosci panewek tak samo jak walu i innych wytartych elementow silnika, to nie moto doktor ktory mazia zaklei wszystkie dziury grubosci paznokcia na kilka kilometrow przed sprzedaza.

Dario152 napisał/a:
w instrukcj tego ,,cuda'' niema nic o 2tys. km.


Przeczytaj dokladniej. Wyraznie jest napisane, ze produkt w pelni uzyskuje swoje wlasciwosci po przejechaniu 2000tys km.


Moje odczucia po zalaniu ceramizera do 2.0 16v. Po przejechaniu 2000tys km silnik zaczal zdecydowanie ciszej i bardziej miekko pracowac. Przy porannym odpalaniu lzej krecil, tak samo przy cieplym silniku. Spalanie benzyny pozostalo na tym samym poziomie. Zdecydowanie polecam ale nie do silnikow ktore nadaja sie tylko do generalnego remontu ;-)


Ps; PICEK1, Twoj silnik tez byl juz na wykonczeniu i po zrobieniu tych 3000tys km po prostu naturalnie wyzional ducha :mrgreen:
_________________
żaba --------> http://www.audi80.pl/b3-2...emi-vt43620.htm

b3 sport quattro-------> http://www.audi80.pl/audi...tro-vt86792.htm
 
 
 
PICEK1 
Rodem z Inglostadt



Imię: Artur
Pomógł: 13 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 416
Skąd: Opolskie


Wysłany: 2012-04-09, 21:10   

keczy napisał/a:
Twoj silnik tez byl juz na wykonczeniu i po zrobieniu tych 3000tys km po prostu naturalnie wyzional ducha :mrgreen:

eeeeee,nie sądzę,hehe,silniczek miał zaledwie 130tyś.km.przebiegu.To "był" jeszcze naprawdę zdrowy silnik.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce forum audi 80


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14