Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABK] Remont, spadające obroty, przerywanie silnika  
Autor Wiadomość
RadekGG 
Nowy klubowicz

Silnik: ABC
Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Wiek: 23
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 9


Wysłany: 2018-08-02, 13:10   

To nie są moje liczniki xD po prostu dałem dla przykładu że mam ten pierwszy u góry i czy mógłbym go zamienić na ten niżej wklejony, czy będą tak samo działać jeśli chodzi o pokazywanie błędów? Skoro mają tyle samo wpięć z tyłu?

PieterB Nie wiem jak się profesjonalnie to nazywa, chodzi mi o to że z tyłu ma trzy kostki do wpięcia.

A błąd jaki mi pokazuje to BRAK OLEJU bądź brak ciśnienia oleju.

Chodzi mi to czy gdybym zamiast tego pierwszego licznika dał ten drugi to będzie tak samo działał?
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
h/k 
Audi 80Spec


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 314


Wysłany: 2018-08-02, 13:17   

Cytat:
h/k, coś mocno optymistycznie podszedłeś do sprawy chyba ;-)


Czy aby na pewno...? Za samą wymianę uszczelniaczy na silniku + popychacze i kilka uszczelnień w okolicach 300-450 zł wziąć za robotę to mało? Pewnie wiele zależy jak wspomniałem - od regionu.
Myślę, że w częściach kolejne 300-350 zł za w/w części się zmieściłoby.
No ale to taki remont, że w cylindry nie zajrzysz, gniazd i prowadnic nie skontrolujesz...
emvelmuszka napisał/a:
Hej, miesiąc temu robiłem remont w ABT w zakresie
Głowica - planowanie, wymiana uszczelniaczy i prowadnic zaworów
Panewki
Pierścienie
Uszczelki pod głowicą, klawiatury, miski olejowej, wału, kolektorów,
Króćce od płynu chłodniczego
Wężyki
Nagrzewnica
Rozrząd i pompa wody
Nowe płyny

Razem wyszło 2300zł
W tym
400 na głowicę
1400 na części - dobierane z wyższej półki
500 za robotę - po "znajomości"


Bardzo optymistycznie nastrajają te słowa. Za takie pieniądze uważam tę robotę w B4 za opłacalną. Dobrze też, że sprawa układu chłodzenia została kompleksowo wzięta w ręce. Jakiś czas temu kiepski korek zbiornika narobił mi bigosu i na raty robiłem układ - to jest najgorsza opcja jaka może być i totalnie nie polecam.

emvelmuszka napisał/a:
A4 B5, B6 już dawno przerdzewieją, a 80 będzie nadal jak nówka :P

No niezupełnie. B5 dalej ładnie się trzymają, o ile to nie jest prostowana i szpachlowana proteza lub nie był w przeszłości amfibią.
B6 z kolei faktycznie coś ma nie tak z ocynkiem, chociaż przebiegi też mogą mieć już duże - Audi z reguły mają narobione sporo kilometrów... Za to po internetowych rekonesansach wynika, że B6 ma dużo gorsze materiały wnętrza. Poziom skomplikowania na pewno większy. Czy to argumenty, by jeździć B4? Moim zdaniem tak, ale niech każdy sobie sam oceni.

O blacharkę w B4 też trzeba dbać, ale moim zdaniem jest to gigantycznie prostsze niż w 90% innych aut.

Natomiast dziwi mnie jak ostatnio pytałem na autozłomie, że B5 coś sporo na złomie bywa, B4 dużo rzadziej... Czyżby pierwsza A4 nie była tak chętnie remontowana jak 80tka? W końcu B3 i B4 też jeszcze sporo jeździ, a B5 także sprawia wrażenie solidnego auta.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
Dawid1995 
Audi 80Spec



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Pomógł: 10 razy
Wiek: 22
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 292
Skąd: Kwidzyn


Wysłany: 2018-08-02, 13:41   

RadekGG napisał/a:
A błąd jaki mi pokazuje to BRAK OLEJU bądź brak ciśnienia oleju.

Usuń przyczynę.
_________________
Sprzedam : https://www.audi80.pl/top...95-vt103238.htm
 
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 240 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 8656
Skąd: Zamość


Wysłany: 2018-08-02, 14:35   

RadekGG napisał/a:
Chodzi mi to czy gdybym zamiast tego pierwszego licznika dał ten drugi to będzie tak samo działał?
a czemu ma działać inaczej? sprawdź najpierw co jest powodem tego a nie od razu się za wymianę licznika bierzesz. Gdybyś miał od kogoś pożyczyć i zrobić podmiankę to rozumiem ale żeby od razu kupować bezradny_

h/k napisał/a:
Cytat:
h/k, coś mocno optymistycznie podszedłeś do sprawy chyba ;-)


Czy aby na pewno...?
no bo kolega pytał o remont(czyli rozumiem remont kompletny) a zrobienie głowicy to jeszcze nie remont.

Może przez to źle zrozumieć to co podał mu jego mechanik, w sensie te ceny.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coć tu napiszesz :!: :!: :!:
Moja Audiana
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
RadekGG 
Nowy klubowicz

Silnik: ABC
Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Wiek: 23
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 9


Wysłany: 2018-08-02, 16:20   

Dawid1995 napisał/a:
RadekGG napisał/a:
A błąd jaki mi pokazuje to BRAK OLEJU bądź brak ciśnienia oleju.

Usuń przyczynę.


Przyczyną jest walnięty licznik, bo elektryk mi już go sprawdzał :) Stąd pytałem o zamiennik.
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 154 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3513
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2018-08-02, 16:43   

Jak chcesz wsadzić licznik bez Auto Checka to go nie podłączysz, bo trzecia wtyczka jest inna i trzeba by kupić z wtyczkę i poprzekładać piny w odpowiednie miejsca.

RadekGG napisał/a:
bo elektryk mi już go sprawdzał :) Stąd pytałem o zamiennik.
Tutaj jest nietypowy układ z dwoma czujnikami i ktoś kto nie ma doświadczenia ze starszymi audi mógł nie sprawdzić go dobrze.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga




forum audi a6 hamulce
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11