Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABT] wpadający pedał .  
Autor Wiadomość
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-08-24, 20:42   

Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Kulpiacz 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 20
Skąd: Puławy


Wysłany: 2019-08-25, 04:48   

Jarewa napisał/a:
nie bede się powtarzał, wymień korektor zanim wydasz niepotrzebne na inne koszta

Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
Nowy to koszt około 250 zł :( na allegro

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
PieterB napisał/a:
Kulpiacz napisał/a:
Pompa jakby nie domagała to by wszystkie koła były zapowietrzone moim zdaniem .
nie wiem czy wiesz ale pompa ma dwie sekcje ;-) ale skoro kolega Jarek twierdzi że to na 100 % korektor to okok wierzę mu.


Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
Jarewa napisał/a:
Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)


Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???

[ Dodano: 2019-08-25, 04:59 ]
Przy okazji zapytam bo już jeden odpowietrznik mam trochę obmielony .
Nie wyjmowałem go aby zmierzyć jego długość .
Ale to jest śrubka M7 ,
Zna ktoś dokładny wymiar tych odpowietrzników ?
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-08-25, 07:39   

Kulpiacz napisał/a:
Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?


Bo nie tylko ty miałeś te problemy wiecznie samo zapowietrzenie tyłu po czasie. A ja to już z 5 razy przerabiałem. Za pierwszym razem też walczyłem na darmo ze wszystkim aż do wymiany korektora. Następne już było lżej bo wiedziałem że to wina jego.

Kulpiacz napisał/a:
Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???


A znasz zasadę działania ręcznego?? czy to w bębnowych czy w tarczowych kiedy zaciągasz ręczny tłoczek się wysuwa czy to przy zacisku z duża siła, przy cylinderku dla bębnów z siła sprężyny, a jak się wysuwa to zmienia objętość komory płynu na większą , a skąd ma wziąć ten płyn jak blokuje korektor? wtedy robi podciśnienie w układzie a fizyki nie oszukasz...

Kulpiacz napisał/a:
Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..
_________________
Moje OOOO
 
 
Roman_S 
Władca pierścieni


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 539


Wysłany: 2019-08-25, 13:09   

Kulpiacz napisał/a:

Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?


Na krzyż, LT+PP. PT+LP
_________________
http://www.audi80.pl/audi...cia-vt81239.htm
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Kulpiacz 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 20
Skąd: Puławy


Wysłany: 2019-08-25, 17:49   

Jarewa ty to potrafisz wytłumaczyć .
A ty u siebie używasz ręcznego z nowym korektorem :D ?
Zrobię tak jak mówisz ominę tego dziada kupię jakiś łącznik do przewodów .
Jeśli przejeżdzę tydzień czasu i będzie oki kupuję nowy korektor .
No bo tak to będzie mi blokować koła z tyłu a to już niebezpiecznie zly_

[ Dodano: 2019-08-26, 13:07 ]
Kulpiacz napisał/a:
Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..[/quote]

Kurcze nie mogę nigdzie dokupić takiego przewodu elastycznego , wszystko jest M10 albo M12.
U mnie koncówka przewodu rurki jest M7 czyli na klucz nr 11 do przewodów .
Jakieś pomysły ??
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-08-26, 17:10   

Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...
_________________
Moje OOOO
 
 
Kulpiacz 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 20
Skąd: Puławy


Wysłany: 2019-08-26, 23:34   

Jarewa napisał/a:
Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...


Nie ogarniam dobani_ boisie
Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7 .
Chcesz abym zmierzył ten gwint co jest wkręcany w korektor ?
Jeśli ktoś może niech trochę rozjaśni .
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-08-27, 16:52   

Kulpiacz napisał/a:
Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7


A skąd ci sie wzięło te m7?? mierzyłeś?? ta koncówka jest raczej M10 na klucz 11
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 251 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9122
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-08-27, 16:54   

Kulpiacz, nie widziałem jeszcze takiego czegoś jak Ty tu opisujesz ;-)
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Kulpiacz 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 20
Skąd: Puławy


Wysłany: 2019-08-29, 00:04   

Sorry chłopaki trochę popiepszałem , myślałem że jak odkręcam kluczem 11 to mam gwint 7 .
Ale cóż już ogarnąłem temat .
Zastosowałem mosiężny łącznik M10x1 .
Wymieniłem również odpowietrzniki u mnie to M10x1x30
Dosłownie godzinkę temu skończyliśmy odpowietrzać z kolegą .
Mam nadzieję że będzie dobrze i okaże się że to ten cholerny korektor mi tak zapowietrzał tył .
Parę fotek z dzisiaj .




[ Dodano: 2019-10-06, 21:03 ]
Hejka już minął dobry miesiąc jak jezdzę na tych łącznikach zamiast korektora i jest oki .
Ale i tak muszę go kupić przed zimą aby mi tyłu nie zblokowało :D
Więc generalnie jeśli ktoś ma zapowietrzony cały tył zaczniejcie właśnie od niego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13