Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 1.9 TDI 1Z] szarpanie, telepotanie podczas jazdy...  
Autor Wiadomość
Groszek_6 
Audi 80 Maniak



Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 77
Skąd: Dolnośląskie


Wysłany: 2007-12-28, 19:21   

wydaje mi się, że nie ale nie mam możliwości dokładniejszego sprawdzenia. :-/
_________________
Pozdrawiam :)
VW Passat '00 ATJ
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
myster 
Rodem z Inglostadt


Nadwozie: Avant
Imię: ***
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 384
Skąd: mragowo


Wysłany: 2007-12-28, 19:50   

[quote="RaKo"]Groszek_6, żadna poducha nie jest w oleju u Ciebie :?: [/

u kolegi silnik faluje na wolnych obrotach wiec co ma do tego poducha :-/ pozdrawiam
 
 
 
RaKo 
Władca pierścieni



Typ: b4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 551
Skąd: Kraśnik


Wysłany: 2007-12-28, 19:59   

myster, głowa Cię czasem nie boli :?: Poczytaj problem od 1 go postu i nic tam nie ma napisane o falowaniu na wolnych obrotach.Problem ma taki jak u mnie,więc wiem co piszę.Wolne obroty to są ok 850-900 nie 2200.Czytaj od początku ze zrozumieniem. :!: :!: :!:
 
 
 
myster 
Rodem z Inglostadt


Nadwozie: Avant
Imię: ***
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 384
Skąd: mragowo


Wysłany: 2007-12-28, 21:39   

RaKo napisał/a:
myster, głowa Cię czasem nie boli :?: Poczytaj problem od 1 go postu i nic tam nie ma napisane o falowaniu na wolnych obrotach.Problem ma taki jak u mnie,więc wiem co piszę.Wolne obroty to są ok 850-900 nie 2200.Czytaj od początku ze zrozumieniem. :!: :!: :!:


tak kolego ale kolega w temacie pod spodem wspominal ze na biegu jalowycm faluja obroty :mrgreen: . a co do glowy to mnie nie boli czuje sie swietnie<mikolaj>
a co do czytania ze zrozumieniem to czytam i chyba mozna sie domyslec jak kolega groszek_6 zakladal 2 tematy dotyczace tego samego pojazdu to mozna chyba sie domyslec i powiazac obydwa tym bardziej gdy tamten tez czytales.Nie mam ochoty sie klocic bo to nie miejsce ale kolego ja cie nie obrazam wiec twoje <piwo>

umnie przyczyna szrpania byl wlasnie nastawnik i na poczatku tez myslalem ze to poduszki ale odrzucilem ta teorie bo mi wlasnie falowal na wolnych obrotach chlopaki z forum golfa mi na pisali ze to na 100%nastawnik pompy pojechalem na vaga i sie potwierdzilo <czapa>
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
RaKo 
Władca pierścieni



Typ: b4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 551
Skąd: Kraśnik


Wysłany: 2007-12-29, 00:12   

myster, sorry jak Cię uraziłem :oops: Być może zakładałi dwa ale ja czytam i się wypowiadam,i raczej nie łączę 2 tematów i wypowiedzi.Poprostu staram się nie mieszać i w tym temacie nie widziałem nic o falowaniu,pomyślałem ,że uszkodzona poduszka może tak przenosićdrgania w pewnym przedziale obrotów co jest u mnie,choć też podejżewam nastawnik jako główną przyczynę ,a poduszki za przyczynę pośrednią :mrgreen:
 
 
 
Solskier 
Od zawsze na forum



Nadwozie: Avant
Imię: Piotrek
Pomógł: 117 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 3380
Skąd: Kłodzko


Wysłany: 2007-12-29, 08:57   

RaKo, Ja u Ciebie z tym szarpaniem stawiam na zbyt dużą dawke paliwa po virusie, być może jeszcze to przejdzie jak ułożą sie wtryski, ale raczej na to nie licz. Bo z tego co pisałes to przed virusem wszystko było u Ciebie ok, o ile dobrze pamietam, wiec stawiam na dawke.

Ktoś z kolegów zaproponował podłacznanie vaga, w sumie stawiam flaszke wódki że niec to nie da bo nie bedzie mógł połączyć sie ze sterownikiem. Pozatym kolega wyraźnie napisał że nie ma interfejsu. Dla tego zwraca sie o pomom do nas.

Groszek_6, Pytałeś mnie co odpiąć - najprosciej bez tłumaczenia wyjmij licznik i bedziesz mógł co sprawdzić mniej wiecej czy to nastawnik (o ile nie jest fast zawalony). Jak odłaczysz licznik i objawy miną to masz nastawnik. Jak nie to pomyślimy dalej. Ale w sumie co nam zaosatało, przepływke wyeliminowaliśmy, wiec pozaostaje jeszcze g80 - wtrysk sterujący. Jednak pierw nastawnik sprawdź.
_________________
Tylko Turbo Benzyna:)
Subaru impreza MY 06 460PS/520Nm
 
 
 
myster 
Rodem z Inglostadt


Nadwozie: Avant
Imię: ***
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 384
Skąd: mragowo


Wysłany: 2007-12-29, 09:40   

RaKo napisał/a:
myster, sorry jak Cię uraziłem :oops: Być może zakładałi dwa ale ja czytam i się wypowiadam,i raczej nie łączę 2 tematów i wypowiedzi.Poprostu staram się nie mieszać i w tym temacie nie widziałem nic o falowaniu,pomyślałem ,że uszkodzona poduszka może tak przenosićdrgania w pewnym przedziale obrotów co jest u mnie,choć też podejżewam nastawnik jako główną przyczynę ,a poduszki za przyczynę pośrednią :mrgreen:


tak kolego ale ten problem w szarpaniu i falowaniu dotyczy tej samej przyczyny. kolega zakladajiac te tematy nie wiedzial ze taka rzecz moze zaistniec , ze spowodu np pompy moga wystepowac takie objawy jak po uszkodzonej poduszki.
nie mowie ze to nie moze byc poduszka, ale moim zdaniem jesli faluje silnik na wolnych obrotach to wina lezy w pompie, lub tak jak Solskier napisal wtrysku sterujacym. Mozna sprobowac go sprawdzic w chalupniczych warunkach przy obrotach 2500-3000 stuknac np kluczem w ten wtrysk jesli silnik przerwie szarpnie to jest uszkodzony(u wielu ten sposob sie sprawdza) pozdrawiam <piwo>
 
 
 
Groszek_6 
Audi 80 Maniak



Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 77
Skąd: Dolnośląskie


Wysłany: 2007-12-29, 11:58   

W takim razie spróbuje odpiąć nastawnik i o rezultacie poinformuje, a co do tematów - to nie myślałem, że jedno może być powiązane z drugim :mrgreen: ale skoro już się stało, niech będzie :-P

[ Dodano: 2007-12-29, 12:07 ]
Druga sprawa, zapomnieliśmy chyba o jeszcze jednej rzeczy...
Czy to trzepanie może wynikać ze zerwanej poduszki pod skrzynią biegów ?
Bo tego nie sprawdziłem(nie mam jak), a to chyba też jest możliwe.
Ale z drugiej strony wydaje mi się, że gdyby była zerwana, to drgania ze skrzyni byłoby czuć w budzie przez cały czas, a nie podczas jazdy.
_________________
Pozdrawiam :)
VW Passat '00 ATJ
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Solskier 
Od zawsze na forum



Nadwozie: Avant
Imię: Piotrek
Pomógł: 117 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 3380
Skąd: Kłodzko


Wysłany: 2007-12-29, 13:12   

Zerwa poduszka pod skrzynią rownież moze powodować drgania, ale poduszke raczej bym sobie odpuścił bo drgania byłby nawet na wolnych obrotach. Szukaj raczej przyczyny po stronie nastawnika i wtrysku.
_________________
Tylko Turbo Benzyna:)
Subaru impreza MY 06 460PS/520Nm
 
 
 
janes100 
Audi 80 Fan



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Skąd: Elbląg


Wysłany: 2008-01-03, 16:56   

Ja bym stawial na wtrysk sterujacy tak jak (myster)
bylo otym juz wiele pisane
sprawdzic to mozna bardzo latwo
trzeba na ok 2000 obrotow stuknac we wtrysk mloteczkiem ale delikatnie
jak szarpnie to jestes w domu
_________________
Automat Avant Audi
1. AUDI 80 85r. SILNIK DS kolor zielony
2. AUDI 80 92r. SILNIK ABT + LPG kolor szary
3. AUDI 80 95r. SILNIK 1Z kolor bordowy
 
 
sajmon 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 51
Skąd: LKR


Wysłany: 2008-01-03, 21:19   

RaKo zapraszam na VAGa i <piwo> a na pewno coś wymyślimy
 
 
 
karol121 
Stary Klubowicz


Typ: b4
Imię: Karol
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1072
Skąd: Sandomierz


Wysłany: 2008-01-04, 08:33   

dołącze do tematu z pytaniem jeśli chodzi o olej na poduszce, jeśli on jest to guma peka i poduszka do wymiany :?: bo ja własnie mam olej na poduszce po tej stronie gdzie jest turbo i narazje nie odczuwam jakis drgań tylko gdy np podczas ruszania z miesca chce obrocic kolem to wtedy słychac głośne stuki jakby mialo sie zaraz cos urwac co to moze byc :?: moze byc to poduszko od skrzyni :?:
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
jas73
99% Klubowicza


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 92
Skąd: Otwock


Wysłany: 2008-01-04, 23:04   

przemik napisał/a:
Podłacz VAG !!! ...
Typowymi objawami szarpania w 1Z jest :

- zanieczyszony nastawnik
- konczacy sie lub padniety wtrysk sterujacy
- wyburaczony caly silnik...

VAG prawde Ci powie..


co sprawdzic vagiem, jakie grupy, w jakich warunkach zeby stwierdzic ze przyczyna szarpania jest nastawnik lub wtrysk sterujacy?
_________________
sprzedam:
interfejs: http://www.allegro.pl/ite...di_k_l_bcm.html

był: Audi 80 B4 1,9 TDi 1Z AVANT
 
 
 
frelo 
Nowy klubowicz

Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1


Wysłany: 2008-01-05, 20:58   80 B4 TDI 1Z "szarpanie silnikiem"

witam, mam podobny problem co kolega, czasami przy dodaniu gazu zaczyna szarpac silnikiem, ze malo co go nie wyrwie, nastawnik jest ok, przeplywka rowniez, wyglada to tak jakby silnik sie zadlawiał, z gory dzieki za pomoc
 
 
przemik 
Władca pierścieni


Imię: Przemek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 605
Skąd: Konskie/Warszawa


Wysłany: 2008-01-07, 12:10   

jas73
co sprawdzic vagiem, jakie grupy, w jakich warunkach zeby stwierdzic ze przyczyna szarpania jest nastawnik lub wtrysk sterujacy



Powinien byc zapisany błąd....
_________________
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15