Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny  
Autor Wiadomość
darcjusz 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 21


Wysłany: 2019-05-28, 15:54   [B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny

siemka jakis czas temu pisalem na temat mojego silnika 1z niemoglem odpowietrzyc. Wiec test co2 pokazal ze glowica do roboty. Cena byla atrakcyjna a reszta w miate postanowilem robic generalnie glowice rozrzad itp.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo? Pytanie nr2. do czego jest ta odlaczona kostka? i kolejne pytanie. dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo? jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych. dzięki za odp.


 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3389
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-05-28, 17:11   

darcjusz,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi.
Dla działu technicznego tagi wyglądają tak.
W przypadku nie poprawienia, zostanie on zamknięty lub usunięty !


darcjusz napisał/a:
.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo?


Nie , świece zaczynają grzać przy około +5 stopniach lub mniej.

darcjusz napisał/a:
do czego jest ta odlaczona kostka?


Czujnik wody w filtrze paliwa.

darcjusz napisał/a:
dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo?


Tak ma być jak jest. Nie ruszaj tego.

darcjusz napisał/a:
jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych.


202 . Znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
darcjusz 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 21


Wysłany: 2019-05-28, 17:48   

dzieki za odp. czy nie pomyliles sie z tym + 5?
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3389
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-05-28, 17:53   

darcjusz napisał/a:
czy nie pomyliles sie z tym + 5?


Nie.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
darcjusz 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 21


Wysłany: 2019-05-28, 18:05   

dziekoweczka . sory moj blad. po nalrawie glowicy 1. dzien po dlugo musialem krecic 2 dzien krocej. mysle ze dawanie gazu pomaga . z dnia na dzien wydaje mi sie uruchamianie z rana jest co raz latwiejsze bo na cieplym silniku lub w odatepie 4-6 godzin pali normalnie . po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3389
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-05-28, 18:53   

Kąt wtrysku do sprawdzenia i czy paliwo nie cofa się.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9080
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-05-28, 18:56   

darcjusz, ale w temacie nadal brak tagu z oznaczeniem silnika!
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 227 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6064
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2019-05-30, 09:46   

darcjusz napisał/a:
mysle ze dawanie gazu pomaga
Żle myślisz ...takie "rzeczy" jak dodanie gazu przed odpaleniem ,działa tylko w pompach " na linkę '' ....w tdi pedał gazu działa dopiero po odpaleniu silnika i wciskanie go zanim odpali silnik kompletnie nic nie daje.Tu komputer ustawia "na sztywno" dawkę startową na nastawniku podczas kręcenia rozrusznikiem bez udziału pedału gazu .
darcjusz napisał/a:
po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.
Ewidentny objaw zbyt pużnego poczatku wtrysku.Po "zabawach "z głowicą czy wymianie paska powinno się zawsze sprawdzić poczatek wtrysku . Nowy pasek rozrządu będzie zawsze minimalnie rózniły się od starego i pocżatek wtrysku zawsze się rozjezdzie w mniejszym lub wiekszym stopniu ...u Ciebie ewidentnie "rozjechał" się w większym ;-)
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12