Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa  
Autor Wiadomość
Average 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3


Wysłany: 2019-05-14, 19:58   [B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa

Cześć I czołem, problem pojawił się gdy pewnego dnia kręciłem I kręciłem silnikiem. No za żadne skarby nie zagadał okazało się że uszczelki na pompie wtryskowej swoją pierwszą młodość przeżyły.
Po zmianie uszcelek auto nie chciało odpalić dalej. Po konsultacjach z mechanikiem wyszło na jaw że gdzieś kiedyś staremu właścicielowi uciekł pasek rozrządu. I rozwaliło 4 szklanki (ssące) wydechowe były całe po wymianie wszystkich (8szt) ustawienie kołem zamachowym na magiczną liczbę 0 oraz blokowaniu wału przy tak zwanej klawiaturze jak to mój ojciec mawia. Problem pojawił się po podłączeniu wszystkiego do kupy. Do póki pompa była zapowietrzona auto odpalalo I jeździło, gdy już samoczynnie doszło do odpowietrzenia auto na niskich obrotach zaczęło gasnąć bez podtrzymania obrotów gazem silnik sam z siebie gasł. Obstawiam że to wina w jakiejś części pompy lub może mój błąd przy zgrywaniu jej z królem rozrządu I kołem zamachu? Jakieś pomysły czego to przyczyna? Jak się za to zabrać? Z góry przepraszam za możliwe błędy w nazewnictwie oraz możliwe błędy ortograficzne (Na telefonie gdzie jest auyokorekta ciężko nie popełnić błędu).

Z góry przepraszam jeśli piszę w złym dziale, jak było by coś nie tak prosił bym o przeniesienie przez moderację w odpowiednie miejsce.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9083
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-05-14, 20:21   

Average, a czy to wszystko poustawialiście jak trzeba? mam namyśli pompę wtryskową.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 227 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6062
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2019-05-14, 20:25   

PieterB napisał/a:
a czy to wszystko poustawialiście jak trzeba? mam namyśli pompę wtryskową.
Dokladnie ...podepnij vaga i sprawdż dwa najwazniejsze parametry ,czyli poczatek wtrysku i dawkę paliwa
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Average 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3


Wysłany: 2019-05-14, 20:36   

Pompa wtryskowa błędów nie wybacza, jak została wyciągnięta tak została skręcona. Znaki na pompie które były wybite przez mechanika który to kiedyś ustawił zagrały było tak jak wcześniej.
Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił więc wydaję mi się że powinno grać jak należy. Czy mógło się to przestawić?
Niestety nie mam jak sprawdzić tych wartości ponownie laptop zdechł.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 227 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6062
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2019-05-14, 20:59   

Tylko odczyt vagiem jest miarodajny i mozna byc pewnym co do ustawionych parametrów ...Znaki są tylko orientacyjne i np w przypadku zdjęcia nastawnika nigdy nie da sie ustawić dokladnie na zrobione znaki ,bo tu każda dziesiata część mm ma znaczenie.Choć z drugiej strony silnik jak odpala bez problemów to i dawka i poczatek wtrysku musi być w normie ....
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9083
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-05-14, 21:08   

Average napisał/a:
Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił
czyli jakie? bo skoro tak twierdzisz to sprawdzałeś
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3397
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-05-15, 00:33   

Average napisał/a:
ustawienie kołem zamachowym na magiczną liczbę 0 oraz blokowaniu wału przy tak zwanej klawiaturze jak to mój ojciec mawia.


Te 0 to na środku ustawialiście okienka w skrzyni , czy przeciętę w pół :?:
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Average 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3


Wysłany: 2019-05-15, 11:53   

Dane z vaga spisałem przed jakimkolwiek rozkreceniu tego wszystkiego I po skreceniu ustawiłem tak samo auto gasło na tych wolnych obrotach. Teraz jak wyżej pisałem nie ma niestety jak sprawdzić tych wartości ponownie, kartkę też gdzieś przesiałem po ustawieniu. :/
Co do zera to ustawione jest równo do końca okienka, jak by był lekki ruch było by przecięte w pół
Czy jest to może problem przy składaniu? Bo nie jestem pewien ułożenia tego dysku z tym takim kołeczkiem jest możliwość że nawet jeśli lekko się przestawił o kilka stopni, mogło by to powodować taki problem?
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15