Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.  
Autor Wiadomość
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-03-21, 18:55   

Kąt wtrysku ustawić to też nie problem.

Ale nawet z wykresu TDI timing masz idealnie ustawiony .
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
DaMaGe 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Imię: MATEUSZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: BĘDZIN


Wysłany: 2019-03-21, 23:41   

Krzysiek 84 napisał/a:
Kąt wtrysku ustawić to też nie problem.

Ale nawet z wykresu TDI timing masz idealnie ustawiony .


tak wyszło przy samochodzie rozgrzanym do około 80 stopni i kiedy temp paliwa nie była jeszcze wysoka ... Przy dłuższej jeździe zaczyna sie to rozjezdzac, temperatura paliwa rośnie a kat wtrysku przez to zmienia wartość na mniejsza..moze zmieniając kat wtrysku przy tych około 80 stopniach na wartość około 55-60 jednostek byłoby lepiej. A co z dawka ?? Warto zmieniać na około 15 jednostek ??
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-03-22, 16:43   

Zmiana dawki na większą raczej nic tu nie pomoże.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
DaMaGe 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Imię: MATEUSZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: BĘDZIN


Wysłany: 2019-04-11, 10:55   

Krzysiek 84 napisał/a:
Zmiana dawki na większą raczej nic tu nie pomoże.


raz jeszcze ja ... :)

wrzucałeś logi z grupy 007 z temperaturą paliwa, mógłbyś sprawdzić przy okazji jaka wartość z temperaturą paliwa pokazuje Ci w grupie 000 przy konkretnej wartości w grupie 007 ??

co do twardszej pracy silnika, zmieniłem dawkę na wartość 17-18 ...
w ten sam dzień zmieniając 'setup na lato' od spodu zauważyłem mokre przewody paliwowe wychodzące znad baku pod samochód, szybkie zdjęcie dekla w bagażniku i łup - pęknięta końcówka przewodu zasilania, przy demontażu posypał się też plastikowy ( ... ) krócieć powrotu paliwa, wymienione i mam wrażenie że silnik pracuje równiej, zobaczymy po czasie ...

a tyle razy ktoś pisze o powietrzu w paliwie - może warto też polecać sprawdzanie tego zasilania przy baku ...




 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-04-11, 18:01   

DaMaGe napisał/a:
wrzucałeś logi z grupy 007 z temperaturą paliwa, mógłbyś sprawdzić przy okazji jaka wartość z temperaturą paliwa pokazuje Ci w grupie 000 przy konkretnej wartości w grupie 007 ??


Mogę jutro po pracy zrobić screen z grupy 7 i BS grupa 0.
Choć pewnie wystarczy przeliczyć temperaturę na jednostki i wyjdzie to samo.

Jeśli u kogoś wymiana filtra paliwa na ten najprostszy PP 838 nie pomoże , to warto by było przejrzeć dokładniej układ zasilania zaczynając od zbiornika paliwa i tego smoka.
Zmienić opaski ślimakowe na skręcane , tylko przy nich trzeba uważać by plastikowych króćców nie połamać.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
DaMaGe 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Imię: MATEUSZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 146
Skąd: BĘDZIN


Wysłany: 2019-04-12, 17:13   

Krzysiek 84 napisał/a:
DaMaGe napisał/a:
wrzucałeś logi z grupy 007 z temperaturą paliwa, mógłbyś sprawdzić przy okazji jaka wartość z temperaturą paliwa pokazuje Ci w grupie 000 przy konkretnej wartości w grupie 007 ??


Mogę jutro po pracy zrobić screen z grupy 7 i BS grupa 0.
Choć pewnie wystarczy przeliczyć temperaturę na jednostki i wyjdzie to samo.

Jeśli u kogoś wymiana filtra paliwa na ten najprostszy PP 838 nie pomoże , to warto by było przejrzeć dokładniej układ zasilania zaczynając od zbiornika paliwa i tego smoka.
Zmienić opaski ślimakowe na skręcane , tylko przy nich trzeba uważać by plastikowych króćców nie połamać.


bede wdzięczny :)
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-04-13, 19:24   





_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
adikos 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Adam
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2019
Posty: 2


Wysłany: 2019-07-12, 21:06   

Witam mam ogromną prośbę aby ktoś zobaczył logi i ewentualne podpowiedzi co jest nie tak.
Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_88yVgE.html

Dynamiczny:

Grupy 000, 011: http://vaglogi.pl/log-000_011_SnMbU.html
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-07-13, 15:38   

Dawka paliwa trochę spora , do 3 mg zmniejszyć można.
Doładowanie w porządku .
A co dzieje się z autem :?:
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
bartosz4355 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Imię: Bartosz
Wiek: 24
Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 5
Skąd: EŁK


Wysłany: 2019-07-16, 18:28   [B4 1.9 1Z] Problem z obrotami 1.9 tdi 110 km.

Witam wszystkich.
Mam mały problem odo ostatniego czasu.
Mianowicie ostatnio auto przestało się wkręcać na obroty. Osiągnięcie 40km/h stanowiło problem. Szybko zauważyłem, że wężyk zasilający miedzy filtrem paliwa, a pompą paliwa załamał się. Wymieniłem go i wszystko było dobrze. Po tygodniu problem nawrócił. Wymieniłem filtr paliwa i problem znowu zniknął. Wczoraj problem znowu wrócił. Wymieniłem wszystkie wężyki przelewowe, wężyki zasilające, powrotne i problem nie ustał. Proszę doradźcie coś mądrego na co zwrócić uwagę. Dodam, że auto przy usterce śmierdząco kopci.
Pozdrawiam i liczę na pomoc kogoś życzliwego.
Jeśli nie w tym miejscu temat to przepraszam.
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3449
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-07-17, 00:18   

bartosz4355, w ten weekend jest spot w Bakałarzewie , to wpadaj , obejrzy się auto , zdiagnozuje VAG'iem i coś doradzimy.

https://www.facebook.com/events/1039663993091024/
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15