Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.  
Autor Wiadomość
UKI_XX 


Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1594
Skąd: Parczew


Wysłany: 2009-07-22, 20:56   

przemik napisał/a:

Silnik nie jest "podkrecony"... mapy wygldają na seryjne.


bardziej jak seryjne w AFN a nie 1Z, w 1Z pozycja Specified MAP nie przekracza 1850mbar a a AFN jest coś koło 1950mbar <ok>

dolot ma raczej ok bo po założeniu rezystora 400ohm pisze że nie widać czarnego dymu, chociaż sprawdzić nie zaszkodzi
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
anemia7
[Usunięty]



Wysłany: 2009-07-22, 23:15   

przemik napisał/a:
Dla pelnego obrazu powinienes zrobic kpl. logów... szczegolnie ze masz taka mozliwosc. Logi na 3 biegu wystarczą.

Komplet czyli o ktore jeszcze grupy chodzi?
przemik napisał/a:
Dodatkowo sprawdzilbym szczelnosc dolotu ... tak dla 100% pewnosci jesli jest nieszczelnosc to w specyficznym miejscu.

Wykrecilam kazda rurke plastikowa czy gumowa przy turbo i filtrze powietrza, wymienilam wszystkie wezyki przy zaworkach, pozostalo mi tylko sprawdzic wezyk w srodku ecu i polaczenie ecu - ic. Nadal nie moge wyjac kompa, wtyczka wypieta ale widze lusterkiem ze komp jest przykrecony jakas dziwna sruba do tej blaszki z otworkami.
 
 
UKI_XX 


Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1594
Skąd: Parczew


Wysłany: 2009-07-23, 08:11   

do kompletu logów brakuje grup 001 i 004, można pokusić się jeszcze o 007 ale do Twojego problemu są raczej nieprzydatne

żeby sprawdzić wężyk idący do mapsensora nie musisz wyciągać kompa, albo musisz zdemontować z prawej strony zderzak albo spodnią osłonę silnika ale w tym przypadku jest kiepski dostęp i bez kanału się nie obędzie, jak dobierzesz się do wężyka na IC to po prostu w niego dmuchnij i jak jest gdzieś dalej uszkodzony to będzie słychać a jak włączysz zapłon i podepniesz VAG'a to w gr. 010 lub 011 możesz sprawdzić czy MAP działa dmuchając sprężarką w ten wężyk (tylko nie za mocno)

a gdyby był uszkodzony wężyk w ECU to prawdopodobnie byłoby wyższe wskazanie ciśnienia atmosferycznego (o ile ten czujnik też jest w ECU)
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
anemia7
[Usunięty]



Wysłany: 2009-07-23, 08:52   

UKI_XX napisał/a:
a gdyby był uszkodzony wężyk w ECU to prawdopodobnie byłoby wyższe wskazanie ciśnienia atmosferycznego (o ile ten czujnik też jest w ECU)

Taki sam problem mial kolega w Sharanie i wlasnie wezyk w ecu byl pekniety i musze byc pewna.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
przemik 
Władca pierścieni


Imię: Przemek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 605
Skąd: Konskie/Warszawa


Wysłany: 2009-07-23, 12:31   

UKI_XX napisał/a:
bardziej jak seryjne w AFN a nie 1Z, w 1Z pozycja Specified MAP nie przekracza 1850mbar a a AFN jest coś koło 1950mbar


Standardowa wartosc żadanego cisnienia doladowania w 1Z miesci sie w przedziale - 1720 - 1950 mBar w przedziale ok.2000 - 3000 obr. wiec nie ma mowy o zadnym tunningu ;-)

Do kompletu logow brakuje 000 i 004 dynamiczych i WSZYSTKICH STATYCZNYCH wraz z BS .

Anemia sprawdz wezyk i czekamy na kpl. logow. ;-)

Ktore grupy robic masz opisane w watku podwieszonym na gorze .
_________________
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
 
 
anemia7
[Usunięty]



Wysłany: 2009-07-24, 14:01   

rczopik2 napisał/a:
Sprawdz przewody koniecznie też pod akumulatorem, tam często sie przepalają od kwasu z akumulatora lub od kolanka kolektora wydechowego.

BINGO !!! Zarowno przewod do ecu jak i idacy do N18 sa przepalone pod aku i pokruszyly mi sie w reku !!!
 
 
rczopik2 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: RAFAŁ
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 512
Skąd: RSR


Wysłany: 2009-07-24, 14:47   

Widze że na coś moja uwaga się zdała.
Pozdrawiam
 
 
 
anemia7
[Usunięty]



Wysłany: 2009-07-24, 15:30   

Oj zdala zdala, wrocilam z testow autka. Ciagnie na kazdym biegu, nie ma zadnej zamulki, zrobie jeszcze logi.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
rafi_79 
Audi 80 Fan


Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 27
Skąd: Olsztyn


Wysłany: 2009-08-16, 12:54   

Witam

Kupiłem pare dni temu fejs OBDII,KKL automatyczną z przejsciówką na podwójna końcowke do audi 80 i mam problem. Vag com 311n2 pokazuje mi taki komunikat
-COM Port Status: OK
-Interface Status: 0 -Found, Ready
-Fast-Synch compatybile: NO

sprawdzałem ustawienia w menadzer urzadzeń jest ok

nie wiem o co chodzi ale nie moge ruszyc z tematem od tego miejsca

ktoś pisał ze mam zmienić wartości Baud na 240 i też lipa nic nic

jesli mozecie to pomocy potrzebuje

dzieki pozdrawiam

[ Dodano: 2009-08-16, 13:57 ]
Dodam ze zestaw z oprogramowaniem firmy ADACO

a i niejeden magik od aut nie mogł zczytac nic z mojego auta to strasznie ciezki temat
 
 
 
przemik 
Władca pierścieni


Imię: Przemek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 605
Skąd: Konskie/Warszawa


Wysłany: 2009-08-17, 08:32   

Zapoznaj sie z tym watkiem:
http://www.a4-klub.pl/smf...ie-t5997.0.html

Wymagana rejestracja na A4 klub ;-)
_________________
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
 
 
rafi_79 
Audi 80 Fan


Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 27
Skąd: Olsztyn


Wysłany: 2009-08-18, 01:18   

Kolego nie mam dostępu do tego wątku wiec sobie nie zobacze co tam jest napisane
 
 
 
przemik 
Władca pierścieni


Imię: Przemek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 605
Skąd: Konskie/Warszawa


Wysłany: 2009-08-18, 10:35   

rafi_79 napisał/a:
Kolego nie mam dostępu do tego wątku wiec sobie nie zobacze co tam jest napisane


Przeczytaj powoli i ze zrozumieniem moj poprzedni post ;-)
_________________
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
rafi_79 
Audi 80 Fan


Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 27
Skąd: Olsztyn


Wysłany: 2009-08-19, 15:35   

zalogowałem sie i dalej nie mam dostępu watek nie istnieje
 
 
 
bieniek1984 
Audi 80Spec



Silnik: 1Z
Imię: Andrzej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 302
Skąd: Elbląg


Wysłany: 2009-08-22, 08:24   

Chłopaki to mozę ktoś tak w miare prosty sposób wyjaśni jak i co zmienić w VAG-u (311-2) żeby można było przeprowadzić diagnozę 1Z. Kupiłem adapter z OBD2 na OBD 1 i myślałem że to będzie działało bez żadnych zmian a tu nic.
Nie może się połączyć :/ wyskakuje komunikat że "brak odpowiedzi od kontrolera"
_________________
jest VW Golf 4 1.9 TDi
jest Audi B4 1.9TDi
było audi a4 1.9 tdi
był Golf 2 1.6 TD 1V+LDA+FMIC
było Audi b3 1.6 TD+ic
http://www.audi80.pl/moja...di++bieniek1984 moje Audi
 
 
 
przemik 
Władca pierścieni


Imię: Przemek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 605
Skąd: Konskie/Warszawa


Wysłany: 2009-08-24, 09:21   

rafi_79 napisał/a:
zalogowałem sie i dalej nie mam dostępu watek nie istnieje


Link na 1000 % dziala...
_________________
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14