Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z  
Autor Wiadomość
darek90 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Avant
Imię: Darek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 124
Skąd: Szczecin


Wysłany: 2013-04-02, 21:57   

Jeżeli masz ori wiązkę do tempomatu to wręcz wskazane <ok> jak fabryka nadała.
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
slawek5t 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 69
Skąd: Bytów


Wysłany: 2013-04-03, 22:51   

Dawid po to jest orginalna kostka aby z niej korzystać. Nie trzeba wtedy nic dorabiac itp.
Podłączasz i bangla ;)

Darek; zwalnia ci jesli trzymasz guzik ? :) powinno byc na odwrót jak na tempomat przystało :)
_________________
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)
 
 
darek90 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Avant
Imię: Darek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 124
Skąd: Szczecin


Wysłany: 2013-04-04, 21:02   

Też się zdziwiłem ale tematu nie drążyłem bo i tak nie korzystam z tego... ważna jest dla mnie tylko opcja pamięci <ok> Ale zwalnia na 100%
 
 
Dawidof 
O Audi 80 wie wszystko


Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 221
Skąd: Mysłowice


Wysłany: 2013-04-11, 00:18   

U mnie jest tak samo. Jak przytrzymam przycisk to zwalania, ale nawet lepiej mi to pasuje, bo wkomponowałem mały przycisk pod kratki nawiewu (było tam akurat jedno wolne miejsce koło awaryjek :D ) i jak chce przyspieszyć to moge gazem, a zwalniam sobie przyciskiem :D . Fajny bajer za 3,80zł :D

A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie? :)
_________________
Nima dymu bez ognia :D .. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
 
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
darek90 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Avant
Imię: Darek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 124
Skąd: Szczecin


Wysłany: 2013-04-11, 00:34   

Jeżeli chodzi o Boscha to niestety nie ma tej możliwości. Co prawda ktoś coś tam kombinował ale bez rezultatów. Dodawanie potencjometrów itp to ślepa uliczka bo to podtrzyma ewentualnie dawkę paliwa a nie prędkość... i jest to jednak niebezpieczne kombinowanie. Poza tym lepiej przełożyć graty bo to są same korzyści. Tym bardziej że są osoby na forum, które się tym zajmują i na pewno nie usłyszysz "nie da się" czy "to niemożliwe".
 
 
Dawidof 
O Audi 80 wie wszystko


Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 221
Skąd: Mysłowice


Wysłany: 2013-04-11, 11:13   

Mówiłem mu żeby zrobić przekładkę, ale na razie nie ma kasy. Trudno na razie musi się obejść bez tempomatu.
_________________
Nima dymu bez ognia :D .. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
 
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6109
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2013-04-11, 20:21   

Dawidof napisał/a:
A wiecie może jak to jest w Boschu?
Wiemy <ok> w kompie na starym boschu ,nie ma opcji tempomatu ,więc trzeba cudować mechaniczny tempomat ,ale to przerost formy nad treścią 8-) widziałem kiedyś u kolegi ,któremu robiłem przekładkę ...jakieś linki ,siłowniki :roll: jednym słowem nacudowane ;-) czy i jak działał, nie pytałem ,ale po przekładce na szybko podpiąłem mu wersję uproszczoną ,bo miał koło pedałów przycisk do zapamietywania szybkosci
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
slawek5t 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 69
Skąd: Bytów


Wysłany: 2013-04-12, 01:01   

Może Audi ma ten przycisk do zwalniania a VW do przyspieszania :D hehe
_________________
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6109
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2013-04-12, 12:45   

slawek5t napisał/a:
Może Audi ma ten przycisk do zwalniania a VW do przyspieszania :D hehe
Ori manetki mają jedno i drugie 8-) a przycisk o którym mówię ,to było wyposażenie dodatkowe ,czyli dołożony osprzęt z rzeżby mechanicznego tempomatu ;-)
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
ARTI2012 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: ARTUR
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 18


Wysłany: 2013-04-13, 18:47   

WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :) :)???
_________________
ARTI
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6109
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2013-04-13, 19:47   

ARTI2012 napisał/a:
WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :) :)???
To jest temat o tempomacie ,nie o szrpaniu ,czy czujniku temperatury 8-) Nie rób więc bałaganu ,tym bardziej że już w innym temacie o to samo pytałeś :roll:
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
_Dave 
Audi 80Spec



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 281
Skąd: Zabrze


Wysłany: 2013-05-14, 22:21   

powitac, auto jak w profilu na pierburgu... 95 rok

wtyczki brak :( (( rozbebeszyłem cala elektryke nad pedalami, u kolegi w tym samym wtyka jest niebieska, czerwo, biel, zolty u mnie tylko biel i zulty a dwoch innych brak... (mam na mysli te 6cio pinowe)

bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
_________________
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy
 
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
Francis1982 



Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Pomógł: 34 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 1581
Skąd: Katowice


Wysłany: 2013-05-14, 22:30   

Szukaliśmy i ni cholery nie widać.
Oto fotki u mnie:



I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.

No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?

Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.

Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.

Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).

[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).

Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).
_________________
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300

Coś o ABK: http://www.audi80.pl/topi...abk-vt88845.htm
http://www.audi80.pl/b4-1...cik-vt65772.htm
https://www.facebook.com/chiptuningvp?fref=photo
 
 
kamsta 
Władca pierścieni



Nadwozie: Avant
Imię: Kamil
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 596
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2013-08-18, 22:51   

I ja się też pochwale:-) brak kostki i kabli wychodzących że sterownika:@ kombinowanie z dolozeniem pinow bez skuteczne, brak ori. Wlutowalem się kabelkami bezpośrednio do sterownika:-) pin 66 58 35 i 34. Wszystko ładnie przeszło przez kostkę. Zamknięte i konektorki by w przyszłości nie było klopotu:-) za przycisk posłużyły mi guziki do szyb elektrycznych z corsy miałem na zbyciu. Wmontowalem w środkowy tunel:-) i tak do pinu 66 i 58 plus 12v po stacyjce pin 35 zapamietywanie i przyspieszanie a 34 powrót do ostatnio zapamietanej predkosci:-) i jazda na długich dystansach stała się przyjemnością. Pozdrawiam i życzę powodzenia innym forumowicza:-)
_________________
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
 
 
_Dave 
Audi 80Spec



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 281
Skąd: Zabrze


Wysłany: 2013-08-19, 21:30   

a z kad kolego miales "wtyki" do wtyczki ? masz moze cos jeszcze na zbyciu ?
_________________
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16