Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL  
Autor Wiadomość
ronni10 
99% Klubowicza



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Daniel
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 98
Skąd: Oleśnica


Wysłany: 2017-07-27, 22:50   [B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL

Dobry Wieczór Wszystkim <ok.> Jeżeli to nie miejsce na takie tematy i samochody to przepraszam i proszę Admina o skasowanie postu. Jeżeli jest ok., to dziękuję 
Mam do Was gorącą prośbę o analizę logów w samochodzie mojego Wujka :P Jest to, jak w temacie Passerati TDI 3bg 1,9 TDI, AWX, które nie idzie hehe :P
1) Błąd 17964- Charger pressure control: negative deviation P1556- 35- 00
2) Sytuacja wyglądała tak: Jechał kilkanaście km po czym stracił moc. Po restarcie silnika przez jakiś czas jechał normalnie i znowu bum- nie jedzie. Pojechał do mechanika, który niby powymieniał wężyki przy N75 i już chciał turbinę targać :D Po wymianie wężyków w ogóle nie jedzie nawet po setnym restarcie silnika :P Poprosiłem więc Wujka aby się wstrzymał kilka dni- wakacje nie zając, a pogody i tak nie ma 
3) Oto logi przeprowadzone w dniu dzisiejszym. Niestety nie zrobiłem grupy 014 statyczne, bo VAG nic nie widział w tej grupie, a wg A4 Klub powinienem 014 zalogować, ale mniejsza z tym. Pozostałe logi kształtują się tak:

Normalne
000n

001n

003n

004n

007n

013n

018n

023n


Basic Setings
000bs

003bs

004bs- Wg A4 klub nie loguje się silników PD
011bs


Dynamiczne
000d

001d

003d

004d

008d

010d

011d


Na moje oko siada N75, a jeżeli magik popieprzył wężyki to już turbo w ogóle nie dmucha. Druga sprawa, jaką zauważyliśmy, tzn nie ja tylko Wujek, to podczas logowania 011BS był brak reakcji sztangi- niby, bo osobiście to pilnowałem laptopa hehe i <piwo> . Nie wiem też, co ze zmienną geometrią, bo dolotu nie demontowaliśmy, bo było już późno. Jeżeli wyciągnąłem zły wniosek to przepraszam, ale ze mnie diagnosta jak… ;P Jeżeli to n75/ MAF, to czy była by możliwość podmiany z A4 B6 AVF? 130 km 6b 2003r Pozdrawiam, i dziękuję za pochylenie się nad tematem.
_________________
Audi 80 B4 Avant TDI 1z+ - Była :(
Audi A4 B6 Avant TDI AVF - Jest
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 230 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6107
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-07-28, 16:44   

Co prawda z PD praktycznie nie mam do czynienia ,ale z tego co widzę ,to praktycznie brak cisnienia doładowania w dolocie ...a bez doładowania te auta po prostu nie pojadą normalnie. W PD lubią się wypinać węże cienieniowe w dolocie ,bo nie ma opasek na wężach jak w starszych autach ,tylko węże są wciskane na " zatrzaski "
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
ronni10 
99% Klubowicza



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Daniel
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 98
Skąd: Oleśnica


Wysłany: 2017-07-28, 17:56   

Dzień Dobry.
No posprawdzać układ trzeba będzie. Dodatkowo wszystkie wężyki podciśnienia, bo mechanik chcac dobrze wymienił wężyki i teraz w ogóle nie ładuje. Wcześniej to chociarz po po ownym odpaleniu potrafił załapać. Dziękuję za pomoc.

[ Dodano: 2017-08-12, 20:20 ]
Temat rozwiązany. Winą był uszkodzony zawór n239 jak dobrze zrozumiałem. Ale na pewno nie n75. Temat do zamknięcia. piwoa80
_________________
Audi 80 B4 Avant TDI 1z+ - Była :(
Audi A4 B6 Avant TDI AVF - Jest
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11