Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
Sztuka
lakierowania
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[Diesel ALL] Urwany króciec w pompie vacum  
Autor Wiadomość
Jarek3601 
Audi 80Spec



Silnik: AAZ
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarosław
Pomógł: 10 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 256
Skąd: Łomża


Wysłany: 2012-08-17, 18:01   [Diesel ALL] Urwany króciec w pompie vacum

Koledzy dzisiaj przypadkowo urwałem króciec w pompie vacum (ten na który zakłada się wąż do serwa). Naprawiłem to zakładając szerszy wąż olejoodporny na to uwypuklenie zaznaczone na zdjęciu i w niego włożyłem wąż od serwa wszystko ścisnąłem dwiema opaskami do granicy ich wytrzymałości.
1.Czy takie rozwiązanie ma sens na dłuższą metę?? czy nic się nie stanie? Dodam że ręką wyrwać tego nie mogłem.

Ostatnimi czasy hamulec miałem wyraźniej twardszy niż w innych 80. Gdy urwałem ten króciec
zauważyłem że otwory w nim są zatkane, jakimś silikonem z olejem, po wymontowaniu góry tej pompy wydłubałem ten syf i że tworzywo krućca zaczęło się kruszyć wywierciłem dziurkę wiertłem 6. złożyłem, jazda próbna a tu hamulec jak w nowym aucie :-)
2. Czy zrobiłem dobrze wiercąc tą dziurkę, żadnego zaworka tam nie widziałem? NIe uśmiecha mi się kupować nowe vacum.

Z góry dziękuję za pomoc.

images.jpg
Plik ściągnięto 5657 raz(y) 6,55 KB

_________________

 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
fredi99vv 
Audi 80Spec


Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Grzegorz
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 320
Skąd: jaroslaw/podkarpacie


Wysłany: 2012-08-17, 23:02   

Jarek nowej Vacum i tak byś nie potrzebował :idea: ,można wymienić samą pokrywę pompy z zaworkiem :idea: ,jesli działa to jest niby O.K,ale napewno zaraz po zgaszeniu silnika nastepuje brak wspomagania hamulców :-( ,niby nie ważne,ale poszukaj używki,nowy dekiel z zaworkiem kosztował kiedyś 100pln.POZDRAWIAM
 
 
 
Jarek3601 
Audi 80Spec



Silnik: AAZ
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarosław
Pomógł: 10 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 256
Skąd: Łomża


Wysłany: 2012-08-18, 10:28   

Dzisiaj rano po nocnym postoju hamulce bez odpalania silnika tak jak być powinny tzn kilka depnięć chodziły leciutko a potem coraz twardziej, serwo trzymało jeszcze podciśnienie, zobaczymy jak będzie gdy silnik się rozgrzeje.
_________________

 
 
siwy23j 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 210
Skąd: EKU/WPI


Wysłany: 2012-11-29, 14:41   

Odświeżam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć od czego jest drugi cienki wężyk przy króćcu przy serwie? Jeden wiem, że idzie do N18 a drugi gdzieś za filtr paliwa ale dalej nie wiem. Chcę zaślepić ten co idzie do N18 bo mam zaślepiony EGR. a ten drugi od czego może być dodam, że jest identyczny jak ten pierwszy. :roll:
_________________
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant

---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>

Mój Były Avanturnik
: http://www.audi80.pl/b4-a...0775.htm#551156

Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 224 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6012
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2012-11-29, 21:32   

siwy23j napisał/a:
Odświeżam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć od czego jest drugi cienki wężyk przy króćcu przy serwie? Jeden wiem, że idzie do N18 a drugi gdzieś za filtr paliwa ale dalej nie wiem.
Klimę masz :?: Masz <ok> No to drugi węzyk idzie do zaworka właczającego obieg wewnętrzny REC klimy <ok>
siwy23j napisał/a:
Chcę zaślepić ten co idzie do N18
Nie wiem po co komplikujesz sobie proste rzeczy 8-) ...nie ruszaj tego przy serwo ,tylko zaślep przy n18 i gitara ;-)
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
siwy23j 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 210
Skąd: EKU/WPI


Wysłany: 2012-11-30, 06:09   

MUNIOR napisał/a:
Nie wiem po co komplikujesz sobie proste rzeczy 8-) ...nie ruszaj tego przy serwo ,tylko zaślep przy n18 i gitara ;-)


Dzięki MUNIOR, :-) tak właśnie myślałem, że coś może być związany z klimą ten drugi wężyk, a co do tego pierwszego co idzie do N18 to jednak go odłączę od króćca i zaślepię wyjście i jeszcze się zastanawiam czy tego N18 nie wywalić całkowicie. :roll:
_________________
Było: Audi B3 JK Sedan
Było: Audi B4 ABT Sedan
Było: Audi B4 1Z Avant
Jest: Audi A4 AFN Avant

---> TDI- Bez Dymu Nie Ma Ognia !!! <--- <cieszy>

Mój Były Avanturnik
: http://www.audi80.pl/b4-a...0775.htm#551156

Zaśl. EGR + Wyw. Kat + Woln. Odma + Skrz. EEN <ok>
 
 
 
vitja07 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Artur
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 111
Skąd: Podkarpacie RSR


Wysłany: 2012-12-01, 17:40   

ja mam u siebie też urwany króciec przy pompie vacum poszukuje usilnie numeru pokrywy pompy vacum bo musze to jak najszybciej naprawić <buu>
_________________
http://www.audi80.pl/moja...ant-vt52772.htm
 
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 224 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6012
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2012-12-01, 18:20   

vitja07 napisał/a:
a mam u siebie też urwany króciec przy pompie vacum poszukuje usilnie numeru pokrywy pompy vacum bo musze to jak najszybciej naprawić <buu>
Szukaj używki ,we wszystkich 1z ,afn ,ahu były zdaje się takie same
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
vitja07 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Artur
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 111
Skąd: Podkarpacie RSR


Wysłany: 2012-12-01, 18:30   

jeśli kupno używki + przesyłka wyjdzie jak kupno nowego dekla pompy z zaworkiem to kupie nowe, tylko nie znam nr części a w sziku u nas to jak się przychodzi z numerem to najłatwiej się dogadać

[ Dodano: 2012-12-01, 18:30 ]
i sprawę mam załatwioną w 1 dzień

[ Dodano: 2012-12-03, 18:22 ]
tak więc sprawa jest prawie rozwiązana kupno nowej kopułki zaworkiem można sobie darować nie ma zamienników są tylko ori w cenie ok 260 złotych
teraz mam inne pytanie odnośnie wężyków idących od serwa do n18 i załanczjący obieg wewnętrzny klimy jak je rozpoznać ten od obiegu wchodzi w ścianę grodziową dobrze rozumuje <ok>
_________________
http://www.audi80.pl/moja...ant-vt52772.htm
 
 
 
trepek 



Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 32
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2947
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-12-04, 15:23   

Tak, wchodzi w ścianę. Jeśli masz Pierburga to nie jest to wężyk, co idzie od IC do ECU tylko ten drugi.
_________________
Aluminiowy traktorek: http://www.audi80.pl/topi...4302.htm#988219

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z
A4 B5 1.9 TDI 90KM@133KM

Jest:
A2 1.4 TDI 90KM
 
 
 
spamki 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 10
Skąd: KWA


Wysłany: 2018-12-29, 19:10   

numery dekla to 028145111 a zamiennik 028145111A tylko co z tego, że cena przewyższa zakup całej pompy (zamiennik pompy). Sorki za odgrzanie kotleta.
_________________
niunia 94' Pierburg, AC,
Dołączył w 2015r. a ma status Nowy Klubowicz :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Serwis mechaniczny :: Blacharstwo lakiernictwo :: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15