Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL]Zmiana rozstawu na 5x112 lub 5x100  
Autor Wiadomość
Kolczat 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Imię: Łukasz
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 2753
Skąd: Lędziny


Wysłany: 2014-10-25, 10:10   

panda86, dlatego powroce do mojej propozycji poraz drugi, nawiert 5x100 na obecnych piastach, zostajesz przy rozstawie 4x108 a dystans o wiele latwiej i napewno lepiej zrobic niz z 4x108 na 5x112
_________________
temat:
http://www.audi80.pl/audi...zat-vt29880.htm
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
DYZIO 
Rodem z Inglostadt



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 430
Skąd: Biała Podlaska


Wysłany: 2014-10-25, 16:35   

Kolczat,
A da się nawiercić 5x100 i żeby został rozstaw 4x108 ktoś to mierzył :?:
Bo tak naprawdę to wystarczyłby mi te 2 rozstawy mieć na jednej piaście <ok>
_________________
Poprzednia czerwona b4
Obecne zielone B4 sedan :)
Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
 
 
 
Kolczat 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Imię: Łukasz
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 2753
Skąd: Lędziny


Wysłany: 2014-10-25, 16:41   

sory mialem napisac 5x108, wtedy siada dwa rozstawy na piascie i tarczy
_________________
temat:
http://www.audi80.pl/audi...zat-vt29880.htm
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
panda86
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: AEB
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 217


Wysłany: 2014-10-25, 17:05   

Kolczat napisał/a:
nawiert 5x100 na obecnych piastach, zostajesz przy rozstawie 4x108


Dobrze rozumiem, w piaście 4x108, chcesz nawiercić rozstaw 5x100? Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale właśnie tak to odebrałem..

Faktycznie te koszta wszystkie i kombinowanie nie warte gry.. - dystans zmieniający rozstaw = taniej i szybciej.

Ja kombinowałem ze zmianą rozstawu na 5x112 z jeszcze jednego powodu - mianowicie musiałbym wymienić tarcze + klocki z przodu.. no i chce do zacisków z S2 dodać tarcze wiercone na wylot, ale trudno o nie w rozstawie 4x108.. no i wszystko to miało się dziać przy jednej robocie.. ;)
_________________
Audi 80 AVANT B4
Corrado VR6
 
 
 
Kolczat 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Imię: Łukasz
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 2753
Skąd: Lędziny


Wysłany: 2014-10-25, 19:47   

caly czas myslalem o rozstawie 5x108 a pisalem 5x100 nie wiem czemu, moze zasugerowalem sie tytulem tematu...

tak po prawdzie mowiac to mozna zrobic dystans 4x108 na 5x112 od razu i wtedy wogole juz nic nie trzeba kombinowac, jezeli chodzi o Twoja tarcze to srpawdz czy to czego szukasz znajdziesz w rozstawie 5x108, jak tak no to kupujesz taka tarcze nawiertasz piast i masz bajke, a jak chcesz miec kolo zimowe w rozstawie 4x108 zmieniasz tarcze na ta co masz teraz i dalej latasz tak samo, mysle ze na taka sytuacje jaka opisaliscie to chyba najrozsadniejsze wyjscie
_________________
temat:
http://www.audi80.pl/audi...zat-vt29880.htm
 
 
ATLAS 
Super User



Silnik: ABC
Imię: Daniel
Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 976
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2014-10-26, 14:18   

Ja rozwierciłem kiedyś swoje przednie piasty na 5x108:

Jeden otwór zostaje wspólny, a pozostałe cztery zrobiłem na gwint M12, aby było więcej przestrzeni pomiędzy starymi otworami.
Oczywiście do tego należy rozwiercić tarcze.
Nawet bez zabiegów doważania nie miałem problemów z biciem kierownicy. Choć myślałem o dorobieniu krótkich śrub w miejsca nieużywanych otworów.
Polecam taki zabieg, niestety trzeba wymienić przy tym przednie łożyska, a to dodatkowy koszt.
_________________
Moje turkusowe cabrio. https://www.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Bronek27 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: AEB
Nadwozie: Sedan
Imię: Stanisław
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 213
Skąd: KCH


Wysłany: 2014-10-26, 21:35   

A co myślicie o rozstawie 5x110
_________________
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
http://www.audi80.pl/b4-c...9706.htm#535591
 
 
 
panda86
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: AEB
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 217


Wysłany: 2014-10-26, 23:46   

Jak dla mnie zmiana na każdy inny rozstaw niż 4x100 / 5x112, jest bez sensu.. - z tego powodu że "najwięcej" felg znajdziemy właśnie w tych dwóch rozmiarach.
_________________
Audi 80 AVANT B4
Corrado VR6
 
 
 
ATLAS 
Super User



Silnik: ABC
Imię: Daniel
Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 976
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2014-10-27, 00:09   

Jeśli felga my być na 5 śrub to zmiana na 5x108 ma sens jeśli chcesz uniknąć zakupu piast 5x112.
Z 5x108 można swobodnie przejść dystansem na dowolny 5 śrubowy rozstaw.
_________________
Moje turkusowe cabrio. https://www.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Viteknt 
99% Klubowicza


Silnik: ABK
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 92
Skąd: N.Tomyśl


Wysłany: 2015-02-09, 20:03   

Mam troche inny dylemat , chce włożyc do siebie piasty na 5x112 , mam juz uparzony kompletny zestaw piast , kwestia zakupu . Jednakże w mega okazji trafilem felgi na 5x100 i teraz myśle czy jest możliwość wykonania nawiertu w tych piastach na 5x100? Próbował już ktoś coś takiego robic? ;-)
 
 
marszall 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ACE
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 406
Skąd: LLU/WS


Wysłany: 2015-03-12, 12:15   

smialo jest miejsce, można sobie zrobić na dwa rozstawy. Jak cos ja mam komplet piast do oski.

[ Dodano: 2015-04-05, 23:04 ]
Jak to jest z tymi tylnymi tarczami przy 5x112 w osce? Kazdy pisze ze z c4 pasuja a wg. Katalogow tarcza z c4 ma o 5mm inne odsadzenie iz tarcza z b4. Czyzby piasty mialy rowniez inne odsadzenie?
_________________
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
 
 
 
dawix
Audi 80 Maniak


Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 53


Wysłany: 2015-04-17, 02:36   

tył pasuje, hamuje bez kombinowania z c4 nowe tarcze idealnie pasują.
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
marszall 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ACE
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 406
Skąd: LLU/WS


Wysłany: 2015-04-17, 12:33   

pasować pasuje ale nikt nie pisze ze trzeba dac tarcze od c4 nie tylko ze względu na rozstaw ale tez odsadzenie. pomierzyłem sobie to i tylne piasty od c4 zmieniają odsadzenie o 5mm na strone
_________________
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
 
 
 
walicha 
Nowy klubowicz


Silnik: ADR
Typ: b4
Nadwozie: Cabrio
Imię: Mateusz
Wiek: 26
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd: Gniezno


Wysłany: 2018-04-11, 18:09   

Witam, odgrzeję trochę temat...
Mm pytanko mianowicie posiadam Caba 1.8 z rozstawem 4x108. Czy kupując piasty i zwrotnice na przód z S2 to muszę dodatkowo kupić zacisk, jarzmo i tarczę z S2? Czy zacisk i jarzmo może zostać z 1.8 a tarcza np. od A4B5?
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 115 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3529
Skąd: Olecko


Wysłany: 2018-04-11, 22:13   

Najlepiej by było wtedy i dwu tłoczkowe zaciski założyć i tarcze hamulcową z S2 276x25 / 5x112
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 18