Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 1.9TDI 1Z] Korektor siły hamowania  
Autor Wiadomość
piter123 
Audi 80 Fan


Imię: piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 40


Wysłany: 2017-02-01, 17:36   

A gdzie tam jest regulacja na imbusa?
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 257 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9287
Skąd: Zamość


Wysłany: 2017-02-01, 17:46   

piter123 napisał/a:
A gdzie tam jest regulacja na imbusa?
ta śrubka od dołu ;-)
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
audico 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: audico
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 242
Skąd: B-ce


Wysłany: 2017-04-26, 20:23   

Panowie pytanie z innej beczki.
Czy każde B4 posiadało regulator / korektor siły hamowania?
Moje poprzednie B4 posiadało, obecne nie posiada?
Oba auta 94 rok, na pierburgu z ABS i tarczami z tyłu.
Jedno miało korektor a drugie nie ma.
Pytam gdyż nie wiem czy tak już fabryka wypuściła czy poprzedni właściciel "palce maczał".
_________________
Statystyki mojego pojazdu
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7636
Skąd: Głogów


Wysłany: 2017-04-26, 20:40   

Quattro tylko nie miało.
_________________
Moje OOOO
 
 
audico 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: audico
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 242
Skąd: B-ce


Wysłany: 2017-04-26, 20:46   

Czyli rozumiem, że mam jakąś rzeźbę z tylnymi hamulcami.


Jak są podłączone przewody do tego korektora tzn. który gdzie wkręcić?

Zrobię fotkę moich przewodów i wstawię, żeby mi ktoś napisał, który gdzie wkręcić.

Ps. przy poprzednim aucie nie wiedziałem ile rzeczy można zepsuć.
Sprawdza się powiedzenie, że największą wada każdego auta (audi) jest jego poprzedni właściciel.
_________________
Statystyki mojego pojazdu
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 230 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6107
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-04-27, 13:41   

audico napisał/a:
Jak są podłączone przewody do tego korektora tzn. który gdzie wkręcić?
Daj sobie spokój z tym korektorem ...jedyna jego "zaleta" to problemy ze zbyt słabą siłą hamowania tyłu ,czego skutkiem są rdzewiejące tarcze i nurkowanie przodu auta przy hamowaniu .Fakt ze wywalanie go to zupełnie zbędna robota i niepotrzebna komplikacja ,bo można go tak wyregulować że nie będzie sprawiał kłopotów i tył zacznie normalnie hamować.Wystarczy regulację wkręcić do oporu i działa jak nalezy .Ja zanim na to wpadłem ,dałem 2 x zardzewieć tylnim tarczom i męczyłem sie z nurkującym przy hamowaniu autem ,zastanawiając sie czemu tak sie dzieje ...teraz jest bajka ,nie ma nurkowania przy hamowaniu ,a tylne tarcze ładnie wyślizgane na całej szerokosci ,tak jak przednie ;-)
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 24
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 245
Skąd: Legnica


Wysłany: 2017-04-27, 22:56   

A jak to się przekłada na siłę hamowania?
_________________

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
hubert26w 


Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Hubert
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 327
Skąd: Szydłowiec/Maz.


Wysłany: 2017-04-30, 06:41   

Siemanko! Jest lepiej i to czuć bo przed zabiegiem też miałem duże problemy z heblami.
 
 
jarowlkp 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Jarek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 237
Skąd: Trzcianka


Wysłany: 2017-07-24, 07:58   

Witam,
Zgodnie z zasadami regulacji korektora siły hamowania sprężyna naciągnięta na max i śruba wkręcona max,
Czy ta zasada się tyczy również naszych audiczek ale bez ABS? I z bębnami na tyle ?

z góry dzięki za info
_________________
jarowlkp
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7636
Skąd: Głogów


Wysłany: 2017-07-24, 14:24   

Też ale zasada jest też druga, jak ci dupa wyprzedza auto zimą czy tam na mokrym to trzeba popuścić.
_________________
Moje OOOO
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 257 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9287
Skąd: Zamość


Wysłany: 2017-07-24, 14:33   

Ja u siebie na wszelki wkręciłem na max a potem obrót wstecz i na razie git i w zimie i w lecie.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
jarowlkp 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Jarek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 237
Skąd: Trzcianka


Wysłany: 2017-07-25, 06:17   

PieterB napisał/a:
Ja u siebie na wszelki wkręciłem na max a potem obrót wstecz i na razie git i w zimie i w lecie.


No I stało się , sprężynę naciągnąłem na max , śruba wkręcona tak aby nakrętka trzymała całą szerokością gwintu , za dużo siły w rękach nakrętka urwała się z kawałkiem śruby ok 8mm do regulacji i co teraz czy samą śrubę da się wymienić ? na razie tak zostawiłem nic nie cieknie ale obawiam się z pewnie wymiana korektora mnie czeka , macie jakieś pomysły ?
_________________
jarowlkp
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Fazziu 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 156
Skąd: K-Koźle


Wysłany: 2017-07-25, 06:42   

próbować wykręcić i dorobić śrubkę
 
 
jarowlkp 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Jarek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 237
Skąd: Trzcianka


Wysłany: 2017-07-25, 06:53   

Fazziu napisał/a:
próbować wykręcić i dorobić śrubkę


z wykręceniem nie będzie problemy tylko pytanie czy to jest tylko zwykła śruba z wejściem na imbusa , czy jakaś np. z membraną na końcu lub inne ustrojstwo i po wykręceniu jej nic się nie rozsypie i itd.?
_________________
jarowlkp
 
 
Fazziu 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 156
Skąd: K-Koźle


Wysłany: 2017-07-25, 09:51   

jarowlkp napisał/a:
z wykręceniem nie będzie problemy tylko pytanie czy to jest tylko zwykła śruba z wejściem na imbusa , czy jakaś np. z membraną na końcu lub inne ustrojstwo i po wykręceniu jej nic się nie rozsypie i itd.?
przypuszczam że to może być śrubka ze stożkiem na końcu do regulacji ilości przepływającego płynu
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 18