Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym  
Autor Wiadomość
d.o.ll.a.r 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: d.o.ll.a.r
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: wroclaw


Wysłany: 2017-08-02, 11:49   [B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym

Witam.
Gdzie znajde kompletny schemat do audi 80 b4 bez abs schemat serwa gdzie i jakie polaczenia do serwa ida.
Poszukiwałem forum lecz nie znalazlem albo nie potrafie szukac.
Z góry dzięki za odpowiedź.

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-08-03, 11:58 ]
Poczytaj regulamin na przyszłość!
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 166 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3854
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2017-08-02, 15:29   

Dla AAZ:
http://www.oemepc.com/aud...n_page/0/lang/o
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Leo 
Od zawsze na forum



Silnik: 3B
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe Quattro
Imię: Adam
Pomógł: 105 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 2833
Skąd: Poznań


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-08-02, 15:32   

coś ty mu wkleił? :D

ps. ETKA i wszystko tam widać.
_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 115 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3527
Skąd: Olecko


Wysłany: 2017-08-03, 00:25   

maciek889, , tam są schematy EGR w tym linku
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
d.o.ll.a.r 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: d.o.ll.a.r
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: wroclaw


Wysłany: 2017-08-03, 10:48   

Jak panowie myślicie czy po sprawdzeniu tych przewodów będę wiedział czy serwo mam wywalone?
Sprawa wyglada następująco. Hamulce ww. modelu pojazdu nie reagują prawidłowo. Auto po wciśnięciu pedału hamulca powinno stawać dęba i z piskiem opon a u mnie wyglada tak że można ciężarem ciała stanąć na hamulcu a auto nie reaguje w prawidłowy sposób.
Z tego co wyczytałem tutaj na forum to pierwsze do odstrzału leci serwo które lubi sie spier... po tylu latach eksploatacji - 24 lata.
I tutaj pojawia się pytanie czy już lepiej kombo zrobić w postaci wymiany serwa + pompy hamulcowej czy same serwo wymienić i zobaczyć w jaki sposób będą reagowały hamulce?

Jeszcze niektórzy z was naprowadzą mnie do odpowietrzenia układu hamulcowego wymiany płynu hamulcowego to odrazu mówię spokojnie już takie zabiegi zrobiłem ale to nic nie pomogło.

Chyba że ktoś z was posiadał podobna przypadłość to może podzielić się doświadczeniem co w takim przypadku pomogło.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
 
 
Fazziu 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 156
Skąd: K-Koźle


Wysłany: 2017-08-03, 11:08   

a vacu pompa pracuje poprawnie ?
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
d.o.ll.a.r 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: d.o.ll.a.r
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: wroclaw


Wysłany: 2017-08-03, 21:54   

W jaki sposób mogę zdiagnozować niepoprawne dzialanie tej pompy?
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 115 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3527
Skąd: Olecko


Wysłany: 2017-08-03, 22:40   

Na zgaszonym silniku naciśnij kilka razy pedał hamulca aż zrobi się twardy.

Trzymaj wciśnięty pedał hamulca i uruchom silnik . Po uruchomieniu pedał hamulca powinien zaraz opaść trochę na dół.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek 84 2017-08-04, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Fazziu 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 156
Skąd: K-Koźle


Wysłany: 2017-08-04, 04:27   

d.o.ll.a.r napisał/a:
W jaki sposób mogę zdiagnozować niepoprawne dzialanie tej pompy?
najlepiej vacuometr i pomiar podciśnienia na wolnych obrotach, powinno być jak największe -0,8 atm
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
d.o.ll.a.r 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: d.o.ll.a.r
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: wroclaw


Wysłany: 2017-08-04, 11:20   

Powiem tak na postoju przepompuje sie hamulec i odpali silnik pedal spada na sam dół. Jak na wzniesieniu jest postawione auto i wykona sie taki zabieg z przepompowaniem i uruchomieniem silnika to aby auto stało i nie zjeżdżało to trzeba zaprzeć się całym ciężarem ciała i dopiero auto w miejscu stoi.
Wymieniłem płyn hamulcowy odpowietrzyłem dziadostwo i nic.
Odpowietrzyłem na załączonym zapłonie tak jak to przewidują w książce serwisowej.

Najlepiej będzie zakupić przyrząd do testów ciśnienia i podciśnienia sprawdzić pompe vacum i wyciągać wnioski?
http://allegro.pl/miernik...4.html#imglayer

Jak padła to chyba najlepiej używaną pompkę vacum zakupić nowa to już powyżej 600 zł.
A też po co przepłacać za takiego starego dziadka.
http://allegro.pl/audi-80...4.html#imglayer

http://www.iparts.pl/auto...393-102450.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 18