Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1Z ] Drgania kierownicy przy prędkości od 80 do 120km/h  
Autor Wiadomość
kochan1984 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Nadwozie: Avant
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 58
Skąd: Koszalin


Wysłany: 2010-06-18, 09:37   

Znalazłem przyczynę drgań u siebie. Okazało się, że przegub. Wymieniony przegub okazało się, że dostał czymś ( wymieniłem gumę bo była pęknięta ), ale nic nie wskazywało na uszkodzenie i jeździłem dalej. Jak już wymieniłem wszystko to postanowiłem wymienić przegub i co ustało :mrgreen: a tyle się z tym męczyłem
_________________
http://www.audi80.pl/audi...1969.htm#338779
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Lukasz1988 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 48
Skąd: Świdnik


Wysłany: 2010-06-18, 11:40   

Drganie kierownicy w okolicach 100km/h może być spowodowane brakiem pierścieni centrujących przy Alumkach.Wiem bo to przerabiałem.
 
 
 
lukaszk1989r 
Audi 80 Maniak



Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 67
Skąd: SIERAKÓW


Wysłany: 2010-06-18, 17:54   

Tak jak kolega mówił może miałeś wymieniane amortyzatory tzn wkłady i one mogą mieć luz w kolumnie. Miałem tak samo lecz nie mogłem poszukać pierścieni centrujących więc zrobiłem obejmę sam, z blachy. Pół roku było spokoju a teraz znowu bije przy tych prędkościach i stuka po dziurach. Ewentualnie końcówki.
_________________
Było B3 jest A4 B5 AFN
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
djandres 
O Audi 80 wie wszystko



Nadwozie: Sedan
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 178
Skąd: Łęczyca,Centrum


Wysłany: 2010-06-20, 13:48   

ja myśle albo tarcza jest któras zwichrowana albo zobacz czy ci sie nie odkreca któraś ze śrub trzymających półoski od skrzyni bo ja mialem taki sam przypadek i okazalo sie ze to jednak własnie sruby lewej półośki były poluzowanei podczas jazdy auto i kiera dostawały wibracji . ( ani wywazanie kół ani wymiana tarcz nic nie dała wcześniej a ppo dokreceniu tych śrun jak reka odjął)
_________________
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4
 
 
ciechan 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 213
Skąd: M-c Podlaski/Lublin


Wysłany: 2010-06-20, 21:24   

Lukasz1988, A co do pierścieni, może tak być, że są już G warte lub źle założone?
_________________
Moja Olimpiadzia
http://www.audi80.pl/80-b...ana-vt38972.htm
 
 
 
Lukasz1988 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 48
Skąd: Świdnik


Wysłany: 2010-06-20, 21:50   

Pierścienie raczej sie nie zużywają bo to jest tylko kawałek krążka plastikowego. Coś takiego: http://www.allegro.pl/ite...ezent_dotz.html Może być co najwyżej źle dobrany wymiar (piasta,felga) ale to też wątpię. A przy zwichrowanych tarczach to przy hamowaniu to kierownicę wyrywało by z rąk. Też tak miałem, w końcu zmieniłem tarcze na wentyle z 2.6 i problem się skończył :-)
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
ciechan 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 213
Skąd: M-c Podlaski/Lublin


Wysłany: 2010-06-21, 10:36   

u mnie po kupnie zauważyłem, że ktoś je mocował na silikon i mam podejrzenie, że źle są osadzone, tarcze mam nowe, także ta kwestia odpada, możliwym problemem są felgi ale były już dwa razy wyważane i dalej mam drgania 80-95km/h ps. na stalówkach tego nie miałem, zastanawiam się też, czy przełożenie opon z prawej na lewą (inaczej jak było na stalówkach) może powodować drgania?
_________________
Moja Olimpiadzia
http://www.audi80.pl/80-b...ana-vt38972.htm
 
 
 
Lukasz1988 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 48
Skąd: Świdnik


Wysłany: 2010-06-21, 18:33   

Pojdedz gdzieś do wulkanizacji to kup takie jak trzeba, nie ma mowy o mocowaniu na silikon, wymiar musi być tak dobrany żeby wchodziły na wcisk na piastę jak i w felgę. Jak na zimówkach nie ma problemu to pewnie będzie to.
 
 
 
klekocix 
99% Klubowicza


Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2010-06-21, 21:45   

Lukasz1988 napisał/a:
Pojdedz gdzieś do wulkanizacji to kup takie jak trzeba, nie ma mowy o mocowaniu na silikon, wymiar musi być tak dobrany żeby wchodziły na wcisk na piastę jak i w felgę. Jak na zimówkach nie ma problemu to pewnie będzie to.


U mnie sprawa ma się troszkę inaczej.

Zrobione miałem:
- silentblocki wahaczy
- geometria
- wyważenie i zmiana kół przód na tył i na odwrót.

Zawieszenie w idealnym stanie, koła proste (a są to zwykłe stalówki oryginalne audi więc problem z otworem centrującym odpada). Przy hamowaniu nie telepie kierownicą.

Telepie natomiast tylko w przedziale 80-100km/h ale też nie zawsze, tylko czasami. Sprawa jest podejrzana...
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Zibi 
Nowy klubowicz


Silnik: ABT
Nadwozie: Avant
Imię: Bogdan
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Wieliczka


Wysłany: 2010-11-06, 13:01   końcówka drazka

Witaj mam ten sam problem co ty więc pojechałem do diagnostyka na przegląd i okazało się że trzeba wymienić ŁĄCZNIK STABILIZATORA oraz KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO tak więc polecam sprawdzić.
_________________

 
 
 
bozmek 



Nadwozie: Avant
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1037
Skąd: RBI


Wysłany: 2017-07-31, 20:50   

I u mnie pojawił sie taki problem od 80 do powyżej 100 trzęsie kierownica ustepuje gdy dodam gazu mocniej i auto ciągnie a gdy jade spokojnie lub noga z gazu to telepie strasznie zly_ zawieszenie bez luzów wszystko sprawdzilem felgi wywazane 2 razy juz pierscien jest opony goodyear. już od dłuższego czasu się z tym borykam.
_________________
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)
 
 
 
Fazziu 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 156
Skąd: K-Koźle


Wysłany: 2017-08-01, 04:46   

sprawdź łozyska
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
bozmek 



Nadwozie: Avant
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1037
Skąd: RBI


Wysłany: 2017-08-01, 16:52   

Czy nie mają luzow? Już patrzyłem ruszyłem kołami. Dzisiaj zauważyłem że mam złamana sprężynę na dole jakieś 10 cm
_________________
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)
 
 
 
bart0390 
Audi 80 Mastach


Silnik: AAH
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Elbląg


Wysłany: 2017-08-01, 17:13   

Ja miałem podobnie przy prędkości +120, kiedy jechałem stałą prędkością to strasznie zaczynało wpadać w wibracje, przy wciśnięciu gazu i przyśpieszaniu, mogłem jechać i do 200 km/h i nic nie trzęsło. Problemem okazał się być przegub wewnętrzny.
 
 
 
bozmek 



Nadwozie: Avant
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 1037
Skąd: RBI


Wysłany: 2017-08-01, 21:48   

Tylko jak spr który to bezradny_
_________________
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 18