Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABK] Problem z temp wody oraz paliwem  
Autor Wiadomość
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 232
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-09-25, 23:36   [B4 2.0 ABK] Problem z temp wody oraz paliwem

Siemka :D Mam problem zegarami otóż coraz częściej temp wody się praktycznie wcale nie rusza z miejsca a wskaźnik paliwa np. podnosi się do połowy pomimo, że w baku full. Czasem działa wszystko ok, krótko mówiąc żyją własnym życiem :) Za pierwszym razem wyczyściłem kostki i na jakiś czas spokój, później bawiłem się w poprawienie lutów też coś tam pomogło na dłużej. Stabilizator też wymieniałem na LM. Grzebałem w nich chyba, już z 10 razy i nadal jest lipa. Gdzie tu szukać problemu ? Elektronika nie jest moim mocnym punktem dlatego zwracam się do was o pomoc :)
_________________
Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead
Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 251 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9122
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-09-26, 09:03   

xRead, albo nadal nie trafiłeś na zimne luty w liczniku albo masz dwa osobne problemy czyli pływak i czujnik(lub przewody do niego).
Sprawdź czy po zwarciu pinów we wtyczce szarego wskaźnik pójdzie na max - jeśli tak to może być tak jak mówię, a jeśli nie to problem jest w liczniku - zapewne.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 232
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-09-27, 23:19   

Jutro wszystko posprawdzam ale może być jak mówisz. Zajrzałem do kabli wtyczki szarego czujnika to widać była jakaś fachowa ręka :D Brązowy był mocno załamany, poruszałem tym i w drodze do pracy już działało ale z powrotem nie. Jutro to poprawię :)

_________________
Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead
Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-09-28, 10:00   

Złącza psikaj chemią potrafi zdziałać cuda.
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 232
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-09-29, 00:45   

Wstawiłem "wstawkę" przewodu w miejscu tego lutowania. Zlutowałem porządnie oraz zaizolowane termokurczką. Złącze potraktowałem sprayem do styków KONTAKT i już temperatura stoi na 90'C a po zrobieniu zworki dobija momentalnie do 120'C. Więc prawdopodobnie Pieter miałeś rację, że mam problem tu i tu :) Zobaczymy jeszcze za kilka dni jak to będzie działać :)

[ Dodano: 2019-09-30, 20:01 ]
Dzisiaj rano jadąc do pracy przez 7km temperatura wcale się nie podniosła, robiąc zworke we wtyczce też zero reakcji. Paliwo się podniosło ale nie do tego stanu co ma być. W drodze powrotnej do domu w między czasie załapał i aż do teraz pokazywało normalnie.

Spróbuje chyba odessać wszystkie cyny i położyć nowe. Jeśli to nie pomoże to już nie mam takiej wiedzy w zakresie elektroniki.
_________________
Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead
Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 251 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9122
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-10-01, 08:42   

xRead, to zimne luty masz raczej + ewentualnie stabilizator może gdzieś nie styka dobrze na nóżkach.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 232
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-10-12, 21:00   

Dzisiaj zabrałem się za zegar ponownie. Rozebrałem go na części pierwsze odessałem praktycznie wszystkie luty ( jedynie te piny od wtyczek nie ruszałem bo ładne były ) i położyłem nową cynę. Zainteresowały mnie też te okrągłe styki gdzie mocuje się właśnie te wskaźniki temp i paliwa. Tam też zostały poprawione luty. Dodatkowo na nóżki od stabilizatora napięcia zabieliłem cieniutko cyną przez co dużo ciaśniej i stabilniej wszedł w gniazdo. Póki co wszystko działa jak należy ale 100% info dam za parę dni :)

_________________
Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead
Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-10-12, 21:56   

xRead napisał/a:
Zainteresowały mnie też te okrągłe styki gdzie mocuje się właśnie te wskaźniki temp i paliwa. Tam też zostały poprawione luty


to bład... wyjdzie po czasie
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 436


Wysłany: 2019-10-12, 22:02   

Niekoniecznie. Akurat to u mnie po poprawieniu lutów już ponad drugi rok działa bez zarzutu.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-10-12, 22:13   

Ja mówię o oczkach... Bo to przerabiałem też... Cyna ma to do siębie że szybko się utlenia i połaczenia stylkowe są kiepskie wtedy..
_________________
Moje OOOO
 
 
xRead 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 232
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-10-13, 15:28   

Ja posiadam UN4 ta cyna wg mnie trzyma tylko tulejki hmm chyba miedziane. Chyba dlatego teraz działa jak należy, bo wcześniej robiłem wszystkie luty oprócz właśnie tych na oczkach i było bez skutku.
_________________
Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead
Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 436


Wysłany: 2019-10-14, 06:01   

Ja też mowię o tym samym - nitonakrętki, gwintowane przelotki czy jak tam można jeszcze je nazwać. :) może ktoś wierzyć lub nie, ale w lutym dokładnie 3 lata miną od poprawiania tego i wszystko działa jak działało. Szkoda, że w międzyczasie dwa razy wymieniałem czujniki temp. płynu na org używki (licznik na zwarcie wtyczki był sprawdzany), po pierwszej wymianie w ogóle prawie tak samo wskazówka nie drgnęła. <niedowiarek> Obecna sztuka pokazuje jakby miała kontroler - stoi na 90+/-3 stopniach. Nie bardzo rozumiem, ale OK, działa to działa. Ot taka mała dygresja.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
  
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime




forum audi a6 hamulce Testy opon


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13