Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 All] Restart zegarka  
Autor Wiadomość
Kokolino 


Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Pomógł: 118 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 3306


Wysłany: 2011-05-25, 15:55   

aldi napisał/a:
Z tego co pamiętam to sprawny zegarek nie gubi czasu nawet jak się odłączy akumulator na chwilę.

W zegarach UN4 tak jest, ale VDO nie.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo Cię sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

"Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją."
Józef Piłsudski

Moja niunia. <yes>
Odważni nie żyją wiecznie..ostrożni nie żyją wcale..
Wszystkie avatary oraz obrazki w podpisie które nie spełniaja regulaminu będą usuwane bez uprzedzenia.


http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif
 
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 222 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7701
Skąd: Głogów


Wysłany: 2011-05-25, 22:34   

W dodatku muszę to dodać że podczas gdy będzie duży pobór prądu i na aku spadnie napięcie bardzo znacząco to nie jest to samo co odłączenie zegarka z prądu. To tak jakbyś odłączył i zamostkował "+" z "-".

Tak jak wyżej też napisane brak poprawnej masy.
_________________
Moje OOOO
 
 
olo86 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: ŁUKASZ
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 3


Wysłany: 2012-06-07, 15:17   

Witam. Mam problem z zegarkiem przy obrotomierzu, mianowicie nie działa podświetlenie zegarka. Czy wpływ na to mogła mieć wymiana żarówek od podświetlenia zegarów, bo ostatnio wymieniłem dwie.
 
 
pawelk2002 
Rodem z Inglostadt


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 448
Skąd: Strzyżów


Wysłany: 2012-06-07, 15:21   

Żarówka lub bezpiecznik. A po przekręceniu tylko kluczyka świeci się
 
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
olo86 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: ŁUKASZ
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 3


Wysłany: 2012-06-08, 14:04   

Po przekręceniu kluczyka też się nie świeci.
 
 
m@x1313 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 240
Skąd: Gdańsk


Wysłany: 2012-06-08, 20:46   

wykręć jeszcze raz licznik i sprawdź żarówki mogą być przepalone a jak patrzysz na żarówkę niekoniecznie widać przerwany wolfram,
 
 
 
Orzeł
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Jacek
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Strzelce Opolskie


Wysłany: 2013-03-08, 21:32   

Widzę, że temat ucichł, a ja mam identyczny problem więc odświeżę. Od paru dni przy rozruchu silnika zeruje mi się zegarek. Czy ktoś rozwiązał ten problem :?:
 
 
organista85 
Nowy klubowicz

Silnik: NG
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Wojciech
Dołączył: 04 Lip 2019
Posty: 4
Skąd: Krosno


Wysłany: 2020-03-26, 00:29   

Witam po tak znacznej przerwie - udało mi się rozwiązać ten problem.
W jednej z moich Audi 80 mam, a raczej miałem taki sam problem, który nie ustępował przy dobrym akumulatorze. Korzystając z wolnego czasu, jaki dała kwarantanna, postanowiłem przyjrzeć się problemowi.
Na pierwszy rzut oka, na płytce z zegarkiem, dwa luty od kondensatora (47uF/16V) były totalnie zielone. Wylutowałem go, a pod nim był pradwopodobnie wylany elektrolit (kondensator nie był o dziwo spuchnięty) - nawet tak mi coś zapachniało w momencie wylutowywania, jak kondensator po wybuchu. Okazało się, że od plusowej nogi była przerwa w ścieżce około 1mm. Zdrapałem laminat nieco dalej i zalutowałem, a na koniec zalakierowałem luty kondensatora i sam kondensator z płytką lakierem do paznokci. Miałem 47uF/35V z demobilu, więc taki dałem.
Ponad to poprawiłem wszystkie luty (dwa z nich wyglądały niepokojąco). Po zamontowaniu zegarów i kilku odpaleniach samochodu w różnych odstępach czasu zegar się nie zresetował (akumulator w nienajlepszej formie).
_________________
Było:
UNO 1,1 MKII (gaźnik) PB/LPG, TICO PB, FIESTA 1,8 D MKII, Audi 80 B3 1,8 S (Monowtrysk) PB/LPG, Audi 80 B3 1,8 S (gaźnik) LPG.
Jest:
Audi 80 B4 2,6 E PB/LPG, Audi 80 B4 2,3 LPG.
Tylko Audi 80 - nie chcę nic innego.
  
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15