[B4 2.3 NG] kąt wyprzedzenia zapłonu
[B4 2.3 NG] kąt wyprzedzenia zapłonu
Cześć!
Mam pytanie jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach przy ok 800 obr/min.
U mnie wynosi ok. 0st.
Rozrząd ustawiony na znaki, sprawdzony kąt wyprzedzenia przy trybie testowym to 15stopni czyli książkowo.
Mam pytanie jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach przy ok 800 obr/min.
U mnie wynosi ok. 0st.
Rozrząd ustawiony na znaki, sprawdzony kąt wyprzedzenia przy trybie testowym to 15stopni czyli książkowo.
właśnie na zablokowanym mam 15 czyli ok a normalnie mam 0 stopni a nawet i przechodzi poza zero czyli zapłon po TDC na obrotach jak pisałem koło 800.
Zastanawiam się czy to źle czy dobrze.
[ Dodano: 2019-01-02, 10:35 ]
pytanie zadaje w szerszym kontekście tego że szukam przyczyny trochę słabego moim zdaniem silnika chociaż nie wiem czy to nie są moje subiektywne odczucia, musiałbym zhamować.
Zastanawiam się czy to źle czy dobrze.
[ Dodano: 2019-01-02, 10:35 ]
pytanie zadaje w szerszym kontekście tego że szukam przyczyny trochę słabego moim zdaniem silnika chociaż nie wiem czy to nie są moje subiektywne odczucia, musiałbym zhamować.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jedź na hamownię, będzie wiadomo wszystko, możesz też przed tym jechać na stację diagnostyczną, niech Ci zbadają skład spalin, też trochę powie o stanie układu wtryskowego.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
tak odłączałem, bez zmian. Fajnie by było jakby ktoś u siebie sprawdził ten kąt na wolnych może po prostu tak ma być a ja szukam problemu tam gdzie go nie ma:D
[ Dodano: 2019-01-02, 15:10 ]
znalazłem pod tym linkiem jakieś mapy zapłonu http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_95.PDF
z których wynika że Jarewa masz rację ok 10 - 20 stopni na jałowym. W takim razie chyba muszę szukać przyczyny. Byłoby świetnie jakby jeszcze mógł ktoś potwierdzić
[ Dodano: 2019-01-02, 15:10 ]
znalazłem pod tym linkiem jakieś mapy zapłonu http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_95.PDF
z których wynika że Jarewa masz rację ok 10 - 20 stopni na jałowym. W takim razie chyba muszę szukać przyczyny. Byłoby świetnie jakby jeszcze mógł ktoś potwierdzić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz uszkodzony stukowiec to bez większej różnicy czy będzie podpięty czy nie bo tak czy tak będzie łapać błąd i będzie jechał na bezpieczniejszej mapie.
Masz w tym efi podłączone wyjście analogowe dla przepływmierza?
Masz w tym efi podłączone wyjście analogowe dla przepływmierza?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Komputer nie wyświetla mi błędu stukowca, tak mam emulowaną mapę analogową dla przepływomierza. Co do sondy lambda wątpię że ona ma wpływ na kat wyprzedzenia zapłony bo jej sygnał nie idzie do sterownika zapłonu. Moim zdaniem na podstawie napięcia sondy lambda sterownik wtrysku wypracowuje sygnał na zawór różnicowy w mechanicznym wtrysku wtyczka dwupinowa ale mogę się mylić:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga