Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z 90KM] Odcinanie turbiny przy 140 km/h  
Autor Wiadomość
Lewy9511 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Kuba
Wiek: 23
Dołączył: 16 Mar 2017
Posty: 17
Skąd: Iława


Wysłany: 2019-01-22, 06:52   [B4 1.9 1Z 90KM] Odcinanie turbiny przy 140 km/h

Witam wszystkich, tak jak to w temacie, posiadam Audi 80 B4 1.9 TDI 90 KM, po rozpędzeniu auta do 140 km/h odcina turbinę, po opuszczeniu nogi z gazu i ponownemu dodaniu go turbo ciągnie normalnie ale tylko do prędkości którą opisałem powyżej. Co sprawdzić najpierw, od czego zacząć żeby od razu nie wpadać w nie wiadomo jak duże koszty? Turbo chodzi naprawdę okej nawet fajnie tą turbinkę słychać, mam nadzieję że to nie ona sama jest tego przyczyną, z góry dziękuję za wszystkie rady i czekam na odpowiedzi, pozdrawiam ;-)
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 249 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 8945
Skąd: Zamość



Wysłany: 2019-01-22, 15:48   

Lewy9511,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi.
Dla działu technicznego tagi wyglądają tak.
W przypadku nie poprawienia, zostanie on zamknięty lub usunięty !
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 210 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7208
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-01-22, 18:31   

A na drugim biegu ida obroty do odcinki ??
_________________
Moje OOOO
 
 
Lewy9511 
Nowy klubowicz

Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Kuba
Wiek: 23
Dołączył: 16 Mar 2017
Posty: 17
Skąd: Iława


Wysłany: 2019-01-22, 18:51   

Normalnie ciągnie na każdym biegu tylko przy opisanej powyżej prędkości odcina moc tak jak opisałem :/

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2019-01-22, 18:57 ]
Lewy9511, tak ma wyglądać temat! to tak na przyszłość
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 210 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7208
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-01-22, 18:58   

masz konika załozonego
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3303
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-01-22, 19:11   

Podmień N75 lub zrób bajpas.

Przewody ciśnieniowe w jakim stanie i czy nie są sparciałe lub przetarte , sprawdź czy olej masz w gruszcze od razu,
Jak masz vag i auto na nowszym osprzęcie , to logi dynamiczne 3 i 11 grupa.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6037
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2019-01-22, 19:12   

Ja nie wiem nad czym tu rozprawiać ...banalne przeładowanie i "odcinka ".Przyczyna tak samo banalana ...niesprawny n75 ,albo pękniety któryć węzyk do niego ,ewentulanie wnętrze gruszki cale w olej."Odcinkę " równie dobrze może też łapać kiedy ECU "nie widzi " doładowania ,bo pękł węzyk do mapsensora ...zwykle pęka cienki z tworzywa pod akumulatorem ,rzadziej w samym ecu
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 210 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7208
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-01-22, 20:55   

Ej koledzy gdyby miał przeładowanie nie było by zależności od prędkości dlatego pytałem się jak na mniejszym biegu...

Sporo 1Z miało kaganiec założonych na 140km/h bo w TDI to łatwo i często były naklejki czerwone kółko 140. Oczywiście mogę się mylić ale warto to przemysleć.
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6037
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2019-01-22, 21:21   

Jarewa napisał/a:
Sporo 1Z miało kaganiec założonych na 140km/h bo w TDI to łatwo i często były naklejki czerwone kółko 140
Poważnie widzialeś coś takiego :shock: Przez ok 10 lat mialem do czynienia z iloscią nie mniejszą niz 400sztuk 80 tek z 1z na pokladzie i takiego cuda o jakim piszesz ,czyli tego "kagańca na 140 " nie widzialem w żadnej z nich.A autor tematu niech sobie zrobi "bajpas " n75 i sie szybko dowie czy to on jest przyczyną odcinki
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 210 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7208
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-01-22, 22:18   

W A4 sie z tym spotkałem i w T4 bo sam nim jeździłem skubane niemce dali mu limiter prędkości na 120km/h gdyby bajpas nie pomógł niech autor odłączy czujnik prędkości i jedzie wedle GPS sprawdzić.
_________________
Moje OOOO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12