Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABK] Olej na uszczelce głowicy  
Autor Wiadomość
elektronic 
Rodem z Inglostadt



Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: wiesiek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 427
Skąd: Turek


Wysłany: 2020-02-08, 23:09   [B4 2.0 ABK] Olej na uszczelce głowicy

Witajcie, problem jak w temacie. Pojawił się jakiś wyciek oleju między głowicą a uszczelką, dodatkowo w zaznaczonym miejscu co jakiś czas pokazuje się bąbelek, jakby powietrze wychodziło. Czyżby uszczelka się skończyła?

_________________
Moje to http://www.audi80.pl/elek...ica-vt75652.htm
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
 
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 115 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3555
Skąd: Olecko


Wysłany: 2020-02-08, 23:20   

Po króćcu może spływa coś płynu trochę.

Przemyj zmywaczem do hamulców i obserwuj i obadaj tam przewód przy króćcu.
Bo widać , że inny odcień ten plastik ma na dole.

Ewentualnie zlać trochę płynu , zdjąć gumowy przewód , umyc to dokładnie z resztek płynu i odtłuścić , skręcić dobrą opaska , ale nie ślimakową i obserwować.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 222 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7702
Skąd: Głogów


Wysłany: 2020-02-09, 08:34   

To jest typowa usterka dla silników Pb puściła uszczelka pod głowica.. Zobacz czy odma drożna..
_________________
Moje OOOO
 
 
xRead 
Audi 80Spec



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 24
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 251
Skąd: Legnica


Wysłany: 2020-02-09, 19:50   

Leci z kanału powrotnego do miski oleju ten 2 a 3 garem :) Jeździłem z tym 3 lata w tym 4 razy nad morze. Nic się nie działo specjalnego ale, że miałem urlop i mi się nudziło to zrobiłem z tym porządek :) Tam na uszczelce jest taki gumowy oring i w tym miejscu robią się wżery na bloku i głowicy
_________________

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
elektronic 
Rodem z Inglostadt



Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: wiesiek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 427
Skąd: Turek


Wysłany: 2020-02-09, 21:10   

Widzę że będę miał kolejną robotę przy aucie, bo nie lubię jak mi coś z silnika cieknie.
xRead napisał/a:
Tam na uszczelce jest taki gumowy oring i w tym miejscu robią się wżery na bloku i głowicy
To mnie trochę zmartwiłeś. Pewnie trzeba będzie blok szlifować?
_________________
Moje to http://www.audi80.pl/elek...ica-vt75652.htm
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
 
 
 
xRead 
Audi 80Spec



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 24
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 251
Skąd: Legnica


Wysłany: 2020-02-09, 22:17   

Blok stary gruby żeliwny kloc ;) Wystarczy oczyścić ;) Głowica po planowaniu pewnie zniknie to a uszczelka zrobi swoje. Ale akurat nie musisz mieć czegoś takiego to nie szkodliwe pocenie się silnika :)
_________________

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 494


Wysłany: 2020-02-10, 17:08   

Co ile wymieniasz płyn chłodniczy i jaki lejesz? Może to mieć pewny wpływ na degradację wszelkich uszczelek i powierzchni, w tym głowicy.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
xRead 
Audi 80Spec



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Wiek: 24
Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 251
Skąd: Legnica


Wysłany: 2020-02-10, 18:20   

Jeśli chodzi o mnie to Dynagel 2000 wymiana co rok
_________________

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 494


Wysłany: 2020-02-11, 21:39   

OK, a kolega elektronic co ile zmienia?
Pamiętajmy, że niedbalstwo poprzedników może się też zemścić po długim czasie.

Zahaczam o tę kwestię, bo pół roku temu zmieniłem płyn z Petrygo Q na jakieś zlewy z kanistra, niby też Petrygo i się dziwne rzeczy dzieją. <niedowiarek> Płyn się rudy robi, co na orlenowskim w oryginalnym opakowaniu kompletnie nie miało miejsca nawet po dwóch latach. Jak dla mnie ewidentnie korozja układu (oczywiście na dniach robię płukankę i wlewam Dynagel 2000+) i stąd przypuszczenia co kiepski/stary płyn może narobić w układzie.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
elektronic 
Rodem z Inglostadt



Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: wiesiek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 427
Skąd: Turek


Wysłany: 2020-02-12, 12:44   

Więc z końcem 2017-go kupiłem na Motoneo MANNOL AG13 ZIELONY, (i chyba jakoś w tym czasie też zalałem układ, ale wziąłem za mało i dolałem bodajże z K2, bo wcześniej kojarze go miałem, no ale to już nie pamiętam dokładnie). W tamtym roku kupiłem Płyn G11 4CAR. Ale teraz rozwaliłem sobie chłodnicę i jak założę nową to zaleję K2 (kupiłem koncentrat). Wcześniejszych płynów nie pamiętam. I jeszcze jedna ciekawostka. Sporo wcześniej przestała grzać nagrzewnica (ale i tak jeździłem mimo tego) to ją wziąłem przepłukałem. Ile tam rudego było...
_________________
Moje to http://www.audi80.pl/elek...ica-vt75652.htm
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 115 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3555
Skąd: Olecko


Wysłany: 2020-02-13, 00:11   

Ja zalewam Febi G12.

Kiedyś to też miałem zalewane Kuler K2 , ale nic nie działo się i nie miałem z nim problemów.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14